| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Lysen,Navkapslar & Ljuddämpare
|
1836 besök totalt |
|
2st Framlysen från en högerstyrd Boxster års 99. Passar väl 996 också(tänkte mest för er som åker bana och vill vara rädda om era orginal). Pris. 200kr /st 4st Navkapslar 3st fint skick 1 finns det en repa på .. Pris. 50kr/st 1st Ljuddämpare från en Boxster 02,ans 3,2s (fint skick) Pris. ligger runt 3000kr på laga.se så en 500kr borde den va värd ? Ring 073-5915858 eller maila dreamcar666@spray.se _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
|
Hej
Jag har provat med sms,pm och mejl men det verkar inte som det kommer fram till dig. Jag satte iaf. in pengar åt dig för navkapslarna förra torsdagen den 26/7 om du vill titta efter betalningen. Adressen att skicka till är: Henrik Samuelson Hallonfallet 13 81231 Storvik Mvh Henrik _________________ Henrik Samuelson |
|
Vill lyfta ett varningens finger till er som funderar på att göra affärer med den här mannen
Gör det inte genom att sätta in pengar i förskott åt honom för det kommer inga prylar och han svarar inte när man försöker kontakta honom Tråkigt men så är fallet för mig.... _________________ Henrik Samuelson |
|
Far nog tyvarr gora samma sak. I mitt fall galler det nagra flansar.
Hoppas att han ar pa semester eller nat... PS nagon annan som kan skara ut tva avgasflansar i rostfritt? CAD finns. _________________ Justus Harling Fiat 500 -69 Alfa 159 SW -07 |
![]() |
SÄLJES
|
1836 besök totalt |