Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 7333 besök totalt |
Tja Henning! Jag har ngr frågor ang träffen.
-Krävs det licens eller kan man lösa engångslicens? -Finns det ngr krav på vilken hjälm man får använda eller går det bra med en vanlig Mc integralhjälm? -När det gäller kläder förutom heltäckande klädsel, handskar och skor finns det krav på godkänd overall eller ngt sånt? -Finns det ngr särskillda bestämmelser på utrustning som skall finnas i bilen typ släckare eller liknande? -Jag har en Mini Cooper -77 som är gatregistrerad och trimmad som jag har tänkt åka med, om det finns plats kvar så vill jag jättegärna komma. Mvh Kristofer kristofer.ekl@telia.com _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Hei Kristofer,
En mc-hjälm går bra. Det rekker med helteckande bomullskläder. Du behöver ingen lisens, men gyldig körkort. Brannslukker i bilen er inget krav. Det blir en teknisk kontroll på bromsvätska og bromsar. Det finns plasser. Vi har ingen föranmälan. Velkommen! Hei Staffan, Det finns plasser. Vi tar imot alle som kommer! Vi er vant med mer enn 100 biler på bane fra treff i Norge og organiserer så alle får kjört. NRRC (rescueteam) er inhyrd for å ta seg av flaggposteringen og sikkerheten. Velkommen _________________ Henning Klevmark |
||
Tack, då ses vi där! _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||
Vi har hyrt alle stugorna på Gelleråsen fra fredag 7. til lördag 8. mai. Om noen av dere som har planerad å komme på vårt treff behöver sengeplass så send meg en mail. Pris pr. stuga SEK 500 eller pr.seng SEK 125.
_________________ Henning Klevmark |
||
![]() Missar 9/5 med Car oxo på Åsen.... ![]() Det var mycket alfor med ifjol iaf, lär bli en del i år oxo ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 7333 besök totalt |