| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Brembo ok,R-däck, Vinge, elservo
|
2958 besök totalt |
|
Brembo ok från Peugeot för 305 skiva i utmärkt skick. Monteringsmått 130mm. 2000:- eller bud SÅLDA Dunlop Direzza 02G, 205/50/15, körda en tävling, minst 4mm kvar, jämnt slitna. Kan även säljas på lätt BMW fälg 5/120. 500:-/st eller bud plus ev fälg. SÅLDA Ställbar vinge i alu. 500:- SÅLD El.styrservopump O Astra. 800 eller bud. Delarna överblivna efter bilbyte. Allt kan skickas via bussgods mot fraktkostn. Kan skicka mer bilder/info vid behov. / Stig 0708-405537
_________________ Stig Svensson Toyota Celica RA23 Porsche 944 (S3) Porsche 944 S2 Toyota Celica ST182 Långloppa |
||||||
|
Re:
Nej, men Fiat coupen ser misstänkt likadana ut. Cuprans har väl radiell montering _________________ Peter Alfredsson Alfasud Ti Porsche 911E A-H Sprite Honda Integra DC2 |
||||||
|
Re:
+1 mina Cupra R är radiellt monterade. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Jag är rädd för att jag är intresserad av däcken. Kanske en svårbesvarad fråga men inte borde det väl vara något problem att köra dessa på 6" breda fälgar?
Så jag inte behöver skaffa nya lättviktsracingfälgar
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||
|
Re:
Såg inte hur det var med monteringen ordentligt så tänkte det va bäst att fråga
Har själv cupra R ok på min og900. _________________ Mattias Broberg |
||||||
|
Re:
på den frågan. Det känns liiite smalt men jag är inte rätt person att svara säkert på den frågan. /Stig _________________ Stig Svensson Toyota Celica RA23 Porsche 944 (S3) Porsche 944 S2 Toyota Celica ST182 Långloppa |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2958 besök totalt |