| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Volvo S70 -98 lågmil
|
715 besök totalt |
|
Dags att sälja min bruksbil då jag köpt en ny. Säljer denna enbart då Volvo helt enkelt inte riktigt är min grej. Bilen är i bra skick och med bra historik Volvo S70 årsmodell 98 * Endast 3 brukare, gubben innan mig från 2005 till 2012 * Mycket dokumentation, en hel pärm följer med * ECC som fungerar perfekt * Farthållare * ABS och antispinn * Dubbel DIN-radio eftermarknads med backkamera och DVD-filmvisning * Färddator * Elvärme i framstolar och baksäte * Elspeglar * Elhissar * Dragkrok 1470 på B , efter nyår 1600 på vanligt B-kort * Manuell * Endast 17400 mil * Skatten betald denna månad * Besiktad ett år till * Nya bromsar senaste året runt om (inkl ok fram) * Servad för 150 mil sedan. Servad på verkstad till 15000mil * Ljusa inredningen * Sommardäck på alufälg och vinterdäck dubbade på plåt Bilder kan mailas Riktpris 32000:- . Billigare vid snabb och smidig affär[/img] _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
|
Nytt pris för alla rejsianer 29000:-
Passa på och köp en bra bruksbil som kan dra rejsbilen lagligt dessutom
Seriösa bud mottages gärna via PM _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
|
|
|
Priset sänkt till 27000:-
Länk med mer info http://www.blocket.se/stockholm/Volv _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
![]() |
SÄLJES
|
715 besök totalt |