| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:BMW 325i E90 -05
|
1375 besök totalt |
|
Stöttar en arbetskollega som vill sälja sin bil. Pm till mig för telenr till honom, jag personligen kan inte ett skit om BMW förutom att jag brukar brassa förbi dem på banan, så försök inte ens fråga mig om saker. En sak kan jag svara på... säljaren är lite av en pedant och det märks både på jobbet och bilen, mycket välhållen bil!
Begärt pris 119 000,- finns i Göteborg. Blocket text, Köpt och fullservad på Bilia BMW Group i Göteborg Svensksåld/svenskkörd Helrekondad 1 ggr per år, endast handtvättad Färg: Sparkling Graphite Karosseri: Sedan (E90) Nyservad: 2012-07-05 Besiktigad i Juni 2012 ua Nyskattad i Augusti 2012 6-växlad manuell växellåda Komplett ifylld servicebok 2 nycklar Perma-Shine behandlad lack Sportavgassystem M sänkning Färddator ABS bromsar Antisladdsystem Xenonljus Larm Airbags förare och passagerare AC BMW Business ljudanläggning med CD Aux ingång Yttertemperaturmätare Elhissar fram och bak Automatiskt avbländning av backspegel Elstyrda och eluppvärmda sidospeglar Stolsvärme Fjärrstyrt c-lås Silver lister Multifunktionsratt Regnsensor BMW instegslister Mörkgrå/svart halvskinn/tygklädsel Kamkedja Lasträcken BMW original (helt nya - aldrig använda) Aez LM-fälgar 17" sommar Dezent LM-fälgar 16" friktion vinter Djur och rökfri
//U _________________
|
![]() |
SÄLJES
|
1375 besök totalt |