Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 32442 besök totalt |
Re:
230-240 gps fart med 46 graders driftvinkel i brunnchen toppar lätt 252 i SX ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Jahapps
Tack alla trevliga för en kanonvecka på ringen ![]() Ryktena sprids redan om kommande äventyr... Fredrik Å i byter M3 E30 mot Ford Sierra?? hört att de även gör 275 i Schwedenkreuz.....LÄTT!!, Janne med en sub 7:30 Z3 ....eller 1M .... eller CSL?? Sjöström med ett nytt Öl-lins chassie ?? och Bodin ökar till 6-7 grader camber..!? _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||||
Trevlig video från helgen eller jag vet inte vad jag skall säga, man ser verkligen hur pass packat med bilar det är och hur hårt tempot är oss imellan på banan.
En del svenskar syns i alla fall på filmen. http://www.dailymotion.com/video/xtf _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re:
Å glöm för allt i världen inte slängkyssarna...... ![]() ![]() Pelle: Hälsa Henke att 997 INTE tillverkades 1986 ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||||
Re:
Allt stämmer säkert utom det sista, jag minskar ju cambern sakta men säkert.. Fick du igång hastighetsmätaren? _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||||
Re:
Hahahaha vilken snubbe alltså _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||||
Re:
Slängkyssar är ju det viktigaste hahahaha och Henrik hälsar att dom visst tillverkades 1986, det är bara du som dricker för lite ÖÖÖÖLLLLL _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||||
Re:
Jag och frun tackar ödmjukast för rundturen på ringen! ![]() Frugan har svurit att aldrig mer göra om det och jag måste göra det igen, efter att jag återhämtat mig av den skräckblandade förtjusningen (trodde vi skulle skrota i första kurvan, innan jag insåg greppet i trippel 8:orna) har jag insett att jag i stort sett bara har några skakiga minnen av Fuchröhre/Adenauer Forst, Karusellen och Brünnchen. Ut över detta minns jag mest en hel hög med motorcyklar som var i vägen... Än en gång tack för åktur och trevligt sällskap på Lindenhof. Madde verkar hittat en ny favoriträtt där, hon pratade om den senast idag... ![]() Mvh "Sjösgärds bihang" _________________ Jon Spetz |
||||||||
Det var bara skoj att skjutsa runt lite oskulder. tjejen din tog jag det försiktigt med men i ett fåtal partier drog jag i lite mer så det kittlade i magen (tex. Fuchsrörhre) Grillhaxe är asgott, tufft av henne att både åka med och välja "köttklumpen" Hoppas ni åker ner igen och supportar paradiset.
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re:
Kul å träffa er båda ![]() Tur att ni fick er en åktur oxå av herr Sjöström, ni kommer väl tillbaka? Mickkkeeeee!!!!! ![]() |
||||||||
Re:
![]() Du får hälsa ditt bihang, det var kul som fan att träffa er! ![]() Jon kommer ner fler gånger, det kan jag nog lova. Jag tror jag lyckades få honom smittad med ringensjukan, han vet nog inte bara om hur "illa" det kommer bli. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
Ja det var mycket trevligt där nere, både de nyktra aktiviteterna och de mindre nyktra kvällarna ![]() Har en liten plan på att åka ner nästa år och få åka med några varv till, ev. att jag hyr en bil, beroende på trängsel/hysteri på banan, innan jag släpar ner min egen bil, vilket ligger på planeringsbordet inför 2014... / Jon _________________ Jon Spetz |
||||||||
Re:
Finns ju en röd bil (nej, inte den gamla ![]() ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
Låter bra! Fast vi får se vad som händer, jag och Kotten åker och hämtar en 944 Turbo i Karlstad i kväll. Om skicket tillåter så skall den säljas vidare, om inte så så blir det ban/busbil ![]() / _________________ Jon Spetz |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 32442 besök totalt |