| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E46 330i rostfri billig SÅLD
|
1259 besök totalt |
|
Säljer min BMW E46 330i sedan som jag importerat själv från England tidigare i år. Letade länge efter en riktigt fin bil och hittade den här pärlan som haft en ägare sedan ny i England. Både fullständig ägarhistorik och servicehistorik finns. Hade tänkt bygga banbil av den men ändrade mig och ska bygga på en Miata istället. 4-dörras utan taklucka så helt rätt spec om man vill bygga banbil av den. Har använt den som bruksbil sedan i april och den funkar utmärkt som det också. Bilen är i kanonskick och det märks inte alls att den har gått 25 000 mil. Inredningen är i fint skick och det finns inga bucklor eller andra skador på utsidan. Ingen rost till skillnad från många svensksålda E46:or. Nybesiktigad i augusti utan anmärkningar. Utrustning: - AC (kyler utmärkt) - Orginalstereo med CD och radio - Multifunktionsratt - Elhissar (både fram och bak) - Elbackspeglar - Farthållare - Färddator - Antisladd - Regnsensor - Fjärrstyrt centrallås - Parkeringssensor - Sommardäck på orginal 17" aluminiumfälgar - m.m. Rejsa-pris: 35 000 Kan diskuteras något vid snabb och smidig affär. _________________ Johan Svensson Volvo V60 laddhybrid till jobbet Mazda MX-5 NC till glasskiosken Locost på banan |
|
Nytt pris: 29 000 kr
Måste bort innan vintern. Bara för att förtydliga så är alltså bilen registrerad och klar, bara att tuta och köra. _________________ Johan Svensson Volvo V60 laddhybrid till jobbet Mazda MX-5 NC till glasskiosken Locost på banan |
![]() |
SÄLJES
|
1259 besök totalt |