| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA!
|
3496 besök totalt |
|
SÅLDA!
Kvalitetshögtalare från skotska Tannoy. Dubbla 8" varav den översta är koaxial med diskant i mitten. Möjlighet till bi-wiring. Ca 15 år gamla men i mycket gott skick för sin ålder. Använda i princip varje dag tills för ca 3 månader sedan då min stärkare pajade.
Inga partyhögtalare utan lugna välspelande saker, fast med rätt förstärkare ändå ordentligt drag.
NU 1000kr! Skickas ej p.g.a. risk för vårdslös hantering och jag har inte heller möjlighet att förpacka dessa hyffsat stora högtalare ordentligt. Jag är dock inte omöjlig, att "mötas på halva vägen" är ok om det inte är alltför stora avstånd. Skicka ett PM eller skriv i tråden till att börja med.
Inte riktigt lika fina som på bilden just nu, de förvaras i pannrummet och är lite dammiga, annars motsvarar bilden skicket väl. |
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Okej då, 1000 spänn! Det är ett j-kligt bra pris för dessa välspelande saker. Spelar röven ur vilket stormarknadsskit som helst.
|
||
|
|
||
|
|
||
|
_________________ Ingemar Rasmusson |
||
|
Re:
Upp igen då!
|
||
|
Skynda och köp, annars lägger jag ut dem på Blocket. Detta är både ett hot och ett löfte.
|
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
SÅLDA!
|
3496 besök totalt |