Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 11094 besök totalt |
Klass 2 - Nr 69 - Raket Service
Raket Service - Startnummer 69 - Klass 2 ____________________________________________________________________ Opel Speedster/Kadett. Citroen Bx19gti Speedster: 180-240hk (beroende på motor) Std vxll. ca 900kg Däck 15".Bridgestone RE540/Toyo RA1/Yokohama 032r Kadett: 160-210hk(beroende på motor) 6-vxl sekventiell vxll ca 900kg Däck 17".Toyo RA1 Bx klass1: 170hk std vxll 1000kg Däck 15". Yokohama 032r ____________________________________________________________________ Vårt team Anders Bisting Ägare/Byggare/Förare Stefan Irlander Byggare/Förare Helena Lindin Byggare/Förare Andreas Zolnir Förare Hemort: Huddinge/Stockholm Websida: [url][/url] ____________________________________________________________________ Våra sponsorer ? :-)) ____________________________________________________________________ _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Ni är välförsedda med reservbilar
![]() Har du några fina bilder på Speedstern att lägga upp?? |
||||
Jag vill inte va tjatig men har du möjlighet att kolla vilka lager du använt till bärarmarna på speedstern nu kanske? ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
oooops! glömde att skicka dig ett pm. det är ett rodobal med ett oläsligt artnr och fredrik har slutat med rodobal, så han kunde inte heller hjälpa mig med ett nr. men jag hittade en rodobal-nyhet hos kh med ptfe-lagring. jag ska kolla om inte det går att lösa ett köp med fredrik iaf. //anders _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Jag har försökt knåpa ihop en racerapport som nu ligger upplagd på min hemsida www.lindinracing.tk
_________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Ja det förstås. Jag får bättra mig tills nästa gång.... ![]() Sen har jag ju "lovat" en sak till kinnekulle.............som inte är lika städad.... _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
har lagt ut den som länk på www.slc.se med......
![]() Men i framtiden Helena.... skicka ett mail , gärna med länkadress att sidan är uppdaterad så går det fortare att lägga ut den. |
||||
Aj, aj, kapten! ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Helena, de vackra bilderna kan jag se
![]() ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Hemsidan funkar bara i explorer. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
hmm.....konstigt. Jag har ingen aning om vad som kan vara fel men jag ska klura på saken, och se vad jag kan åstadkomma. _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Visst var det bra att det löste sig. Nu fick jag ju läsa en utmärkt racerapport. Ska bli spännande att se vad Helena (och övriga teamet) kan åstadkomma när Ni inte längre behöver köra på backspeglarna. Hinner ni få ihop den nya vagnen till Anderstorp?
_________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
ingen speedster eller bx på anderstorp tyvärr.
vi behöver all tid i världen för att få ihop paketet ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Va bra för Andy nu när han skall sälja bilen att han även kan skriva tjejkörd i annonsen. Att lägga till välservad och lågmilad pärla, endast sommarbil samt främst långturer. Dessutom förstärkt kaross enl. senaste bestämmelser för högsta säkerhet - bra för barnfamiljen.
![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Borde man inte lägga till "försiktigt körd i låga hastigheter"? ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 11094 besök totalt |