Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
949 besök totalt |
KÖPES:17" fälgar minst 8" Bmw 5/120 et ca:20-38
Söker billiga fälgar. Kantstötta inga problem. Gärna breda fälgar och gärna bred fälgbana utåt. Däck spelar ingen roll, köper gärna utan däck. Et beror ju på fälgbredd men allt på 8 tum och uppåt är intressant till rätt pris, bara det är 5/120.. Med vänlig hälsning, Robban. _________________ Robert Spångberg. Team ARG Nuvarande bil: E36. Nu: 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad. |
||||||
_________________ Micke Dahlberg |
||||||
Re:
Kan va intressant. Har du möjlighet att lägga upp bild på dom? Samt ett riktpris kanske? Hur löser vi frakt smidigast om det blir affär? Jag bor ju i Västerås. Bussgods finns ju såklart. Du har ingen resa planerad uppåt i landet ![]() Med vänlig hälsning, Robban. _________________ Robert Spångberg. Team ARG Nuvarande bil: E36. Nu: 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad. |
||||||
Re:
Tyvärr inte så intressant. Har haft såna förut på en toyota men gillar inte riktigt designen ![]() Tack ändå! Med vänlig hälsning, Robban. _________________ Robert Spångberg. Team ARG Nuvarande bil: E36. Nu: 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad. |
||||||
Re:
Bild och prisförslag finns på blocket! Niklas _________________ Niklas Karlsson |
||||||
Re:
Bild och prisförslag finns på blocket! Niklas _________________ Niklas Karlsson |
||||||
Jag har ett par 17" till E34. 8" (eller 8,5) fram och 9,5" bak. Körde senast med 225or fram och 255 bak.
Kanstött rejält på en framfälg. (en bit utfläkt) (enl. en fälgrenoverare renoverbart., han kunde åta sig jobbet) Pris är billigt, PM'a ditt nummer, så skickar jag en bild på fälgarna och kantstötningen. http://www.bmwstylewheels.com/ Style 14... bred kant på bakfälgarna... _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo c30 2,0d -08 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||
Re:
Bredden på fälgarna låter ju riktigt bra, men dels lite mycket jobb om det ska lämnas in på riktning (blästra, slipa bort nån kantstötning och pulverlack är inga problem, men helst inte mer än så) , och inte riktigt den design jag söker. Tack ändå! _________________ Robert Spångberg. Team ARG Nuvarande bil: E36. Nu: 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad. |
||||||
Re:
Hittade din annons tidigare men nu verkar den va borta? Eller finns den kvar, länk? _________________ Robert Spångberg. Team ARG Nuvarande bil: E36. Nu: 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad. |
||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
949 besök totalt |