Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 8641 besök totalt |
Knutstorp Söndagen 9 Maj - Körning med gatbilar kl13-17.
Banmöte Lördagen 9 Maj Arr. KAK & BMW Club Schweden - Syd Sektionen Dagen delas med MGCC som under förmiddagen kör racing. På em. kl 13 - 17 så är det bankörning med registerade/försäkrade bilar, slicks samt cabbar utan båge ej tilllåtet. Incheckningen öppnar ca 11,30 Kostnad 450:- Medlemmar i KAK - Kungliga Automobil Klubben eller BMW Club Schweden 350:- Prova på Bilsport Licens 100:- Körningen sker i tre separerade grupper, Med Licens, Med Prova på Licens och Familjekörning. För mer info besök våra resp. hemsidor www.kaks.just.nu www.bmwcs.com/syd Välkommen till en motorsportdag på Ring Knutstorp! KAK & BMWCS/SYD _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
Re: Knutstorp Söndagen 9 Maj - Körning med gatbilar kl13-17.
Man måste alltså va medlem i någon av klubbarna? BMWSC räcker inte då eller? Jag är riktigt sugen. Fast det är många träffar den 9maj. ![]() |
||||||
Passa på medans idealspåret finns färskt i minnet!
Man behöver inte var medlem i någon klubb!! - Det blir bara lite ekonomiskt fördelaktigare! Alla är välkommna! Givetvis går det att fixa medlemskap i båda klubbarna om man så vill på plats. / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
Kanon
![]() Äntligen har info kommit, jag började lessna lite på KAK-S som håller i det så jag började fundera på att köra KM med MGCC i stället. Detta är ju biligare samt att jag inte kört min bil på bana innan (har inte kört många mil alls med den ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Förresten hur är det med föranmälan, eller är det bara att dyka upp 11.30 och betala??? _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
Du måste vara "riktig" medlem i KAK för att få rabatten. KAK-Light duger inte, i alla fall inte på de vanliga sturupträffarna. _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
||||||
Öhhhhh, KAK-Light?? Vad är skillnaden????? Börjar bli något trött på alla medlemsutgifter ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Håller med ang alla medlemsavgifter.... Strunta i KAKs körning (excesser i spoilers och neonljus förra året) och kör race med oss istället på förmiddagen! _________________ Pär Hylander |
||||||
Strunta i KAKs körning (excesser i spoilers och neonljus förra året) och kör race med oss istället på förmiddagen!
Låtter vetigt Pär! Hur gör man? Går med i MGCC? MVH Ulf Krahn _________________ / Ulf Krahn BMW 525 Touring 04 BMW 325 Cupé 08 Porsche 944 LS1 (ex-TURBO) 85-b (Banbil) |
||||||
Japp, och det går bra att rejsa med 944:a (måste vara sportvagn) ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||
Kan nämna att jag skickade in en medlemsansökan till MGCC för någon vecka sedan. Tyvärr kommer inte den behandlas förrän 25/5 ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
Vägrar att vara rundningsmärke så det får nog bli körningen med spoilersbilarna ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Så ni menar att det är massa bilar med neonljus på banan på eftermiddagen?? (låter som det kommer bli bilar ivägen)
Det som jag inte får till att gå ihop är att hur någon med racinglicens kan sätta på neon på bilen. ![]() |
||||||
Arrangemanget kommer nog att bli lite 'hårdare' styrt i år då det är annat folk som står och pekar med hela handen
![]() Jag kommer att vara där iaf, blir nog några varv med kombin, hoppas där kommer att vara neonbilar ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||
Kanske inte såg neon där förra året, men helt ärligt så hade jag aldrig sett så mycket styling(bjäfs) på en och samma gång tidigare. Felmonterade vingar, högglanspolerade 5" utblås etc etc. Dessutom var där en massa Panteror, dom var fina ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 8641 besök totalt |