| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ace rex fälgar 17"-5x112 + däck/ SÅLDA
|
1319 besök totalt |
|
Har 4 st Ace rex fälgar jag tänkt sälja. De är pulver lackade halv blank svarta. De har suttit på en Audi s2. Vet inte bredd på dem men har kört med 215-225 däck på dem. Vet inte exakt et på dem heller men har spacers som jag har haft på så fälgarna har suttit som ett smäck i hjulhusen i allafall. Dom sväljer ganska stora bromsar med har 345mm skivor och 6 kolvs-ok och det har funkat fint. Bilder finns och mailas vid intresse samt kontakt tas genom mail till en början. Finns även 4 st Goodyear eagle f1 däck i strl 215/45-17 Med ungefär 5-7 mm kvar. Pris fälgar 4500:- utan däck, med spacers och hjulbultar Pris däck 1000:-utan fälgar Paket pris 5000:- Fälgar, däck, spacers, bultar Sakerna finns i borås trakten och hämtas där eller enligt övernskommelse _________________ AUDI CLUBSPORT Nicklas.I Audi s2 "clubsport" Vorsprung durch technik Tack till: cp-service,Ace competition,Marmander solutions, |
|
uppar. Kollat upp strl och de är 7,5 tum breda och et 35 plus 15mm spacer som jag kört med.
_________________ AUDI CLUBSPORT Nicklas.I Audi s2 "clubsport" Vorsprung durch technik Tack till: cp-service,Ace competition,Marmander solutions, |
![]() |
SÄLJES
|
1319 besök totalt |