Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2012-09-23 Gelleråsen Karlskoga Opel Sport Club
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (9203 totalt)
J.L
Vara
Här sen Maj 2005

Re:

NiklasFalk skrev:
J.L skrev:
Stämmer bra, där är Pers bil!

Finns det någon bild "in action" på min vita mk2 vore det kul att se.

Bra!

Tyvärr. Jag var inte ute och fotograferade så mycket. Tror aldrig du var ute på banan samtidigt.
Hoppas någon annan har.

Ingen fara!

Behöver ju byta ut min avatar
Den kränger bra där med orginalfjäderben

Citera
Raz
Stockholm
Här sen Nov 2004

Re:

Figgz skrev:

Kul att se dig på banan med Golfen, den går med en otrolig attack måste jag säga! Riktigt skoj att försöka hänga på när du 3-hjular genom kurvorna

Har ett par bilder hemma som sambon tog när hon fotade lite efter lunch, ska redigera och lägga upp sedan.

Den går riktigt bra nu, är supernöjd med setupen.
Vet inte om jag körde om dig? men det var ett par speedstrar som fick se sig omkörda av en gammal Golf
Det är alltid kul när det kommer fram folk i depån och undrar vad som gömmer sig under locket, skönaste kommentaren i söndags var "Det var nåt som inte stämde riktigt när du flög förbi mig på rakan, det är knappast original rovan under huven på den där?"

Alltid kul med bilder!

Citera
Raz
Stockholm
Här sen Nov 2004

Re:

NiklasFalk skrev:
Är det här rätt bil? Jag är så dålig på Golfar, men det är väl en Mark etta?

Ja där har vi den! Tackar! thumbs up

Citera
Lizzardo
Örebro
Här sen Sep 2007

Kanon rolig dag även om jag stod över ganska mycket åka på förmiddagen då det var för blött för min smak.
Med mina totalt fyra gånger på bana varav två i min orangea Speedster så agerar jag allt för ofta stopkloss men jag har lika roligt för det

Någon som fick med mig på bild?

Citera
NiklasFalk
Bromma
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Brandgul Speedster:

(Tyvärr lite suddig)

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Lägger ut några sista bilder.

Lite tråkigt att alla bilder är från samma ställe, men jag orkade inte gå så långt...

Samt en bild på yours truly.

Här sen Nov 2004

Här kommer en oklippt film från början av dagen när det fortfarande var rätt blött, jagar först Per och sedan Mårten. Var riktigt, riktigt roligt att ligga och jaga i det blöta väglaget. Grymt imponerad (som vanligt...) av Mårtens framfart med sina 75hk ( eller var det 80 ). Hade ju bordat kunna komma om honom, men jag får skylla på mina blankslitna r-däck (eller nått....).

Som det hörs i de sista sekunderna av filmen hade jag velat ha nått varv till innan vi flaggades av.....

Om någon undrade varför det lät så mycket om min bil var för att det såg ut såhär när jag kom hem:

Blev 89 loggade varv under dagen med en bästa tid av 1.22,1 tror jag det blev och en vmax på 173 km/h.

Stort tack till Struve (och Opel klubben) som basade hela dagen utan att få köra ett enda varv

Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance
Citera
Struve
Öckerö
Här sen Nov 2003

Re:

SixPs skrev:
Som det hörs i de sista sekunderna av filmen hade jag velat ha nått varv till innan vi flaggades av.....

Stort tack till Struve (och Opel klubben) som basade hela dagen utan att få köra ett enda varv

Oooops, när man ser hur Du kryper inpå "Lilla Vargen" så borde jag nog gett f*n i att flagga av där så Du kommit om honom

Jag gillar och "basa" och när man ser andras glädje så gör det inte så mycket att inte få köra
Men det SKA bli ändring på det så jag också får köra till sommaren, jag lovar

Sommarbruks: Vectra OPC
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003

Re:

Struve skrev:
SixPs skrev:

Oooops, när man ser hur Du kryper inpå "Lilla Vargen" så borde jag nog gett f*n i att flagga av där så Du kommit om honom

Jag gillar och "basa" och när man ser andras glädje så gör det inte så mycket att inte få köra
Men det SKA bli ändring på det så jag också får köra till sommaren, jag lovar

Hjälteinsats thumbs up

Värmdö
Här sen Feb 2008

*felpostat*

SPONSORER:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Greenpart
Citera
Eftersnack