Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1673 besök totalt |
Förarträning på Tullinge BMW Club Schweden 2 Maj
Hej! För medlemmar i BMW Club Schweden hålls det förarträning på Tullinge Flygfält (söder om Stockholm) nu på söndag den 2:e maj. http://www.bmwcs.com/stockholm/kalen Det är ett utmärkt tillfälle att under säkra former skaka av sig den värsta ringrosten. Det är begränsat till 30 platser och sista anmälningsdagen är den 28/4! _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Upplägget är nog inte helt spikat ännu men beskrivs så här beskrivs det i länken ovan.
![]() "Bankörning", instruktörer finns på plats. "Master starter" och andra övningsmoment såsom broms- och "älgprov Program Söndag 2 Maj 2004 KOM I GOD TID! Det är viktigt att incheckningen går bra för kl. 09.45 ska alla vara nere vid banan för obligatorisk genomgång . 09.15-09.45 Anmälan och registrering 09.45-10.00 obligatorisk genomgång för bankörning 10.00-12.00 Bankörning gruppvis 12.00-12.45 Banan stängd för lunchuppehåll Vi är mycket välkomna att inta lunch på Lisas Mäss. Kostnad 80 kr (betalas på plats) för mat med sallad, bröd, dricka och kaffe. 12.45-14.00 Bankörning gruppvis 14.00-16.00 Master Starter Instruktörer kommer att finnas på plats för de som vill få lite körtips. Under hela dagen kommer det att finnas möjlighet att gå en tipspromenad med BMW-relaterade frågor. Fina priser till vinnarna. Hitta dit: om du kommer via Globen så kör mot Huddinge, Kör Huddingevägen ända ut till Tullinge. Där står en skylt med F18 in till vänster. om du kommer via E 4 så kör av i Alby mot Tumba, framme i Tumba så kör höger på Huddingevägen mot Flemmingsberg. Framme i Tullinge, skylt F18 till höger. När du kommer fram till Tullinge F18, följ skyltar BMW Club Schweden. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
skippa paris och åk till skåne Andrew, så kan jag åka dit och titta på och hälsa på alla rejsa-typer ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Hö, hu va? Nu fattar jag inget ![]() |
||||
Re: Förarträning på Tullinge BMW Club Schweden 2 Maj
Ööööhhhh....jag är inte så involverad i just den delen av övningarna. (Jag kommer att hjälpa till och lägga en bana och kanske komma med lite råd&dåd om körning) Men jag tror att de tänkt sig ha tidtagning och varför inte 402m? Det får nog plats. MS beror nog tills viss del på om det finns ett allmänt intresse? Jag är tveksam och rädd om min koppling. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
_________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1673 besök totalt |