Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3706 besök totalt |
Hej,
Är det någon här som har bilder på Peggen Anderssons BMW Supertouringbilar från åren 1997-2000 i STCC? Eller jag tar gärna emot bilder som rör allt med hans karriär Volvo (inte bilder från min hemsida då ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
_________________ Johan Meissner |
||||||
Det är Peggen jag gör ett arbete åt. _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
Tack Johan!! _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
_________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
Svårt att veta när infon är bristfällig... _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||||
Helt korrekt J.Stigson! Och det ber jag om ursäkt för... _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
Ska kolla upp detta, tack för tipset Maciek ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
Varsågod ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Det gillar vi! ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
_________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3706 besök totalt |