| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Komplett e30 väghållningskitt samt stora bromsar!
|
1810 besök totalt |
|
Dessa delar är tagna från en BMW-cup bil (de flesta delar) nästan allt är från Millway eller PPF, vissa delar har gått max 100mil andra är oanvända! PPF bigbrake kitt (nytt) 7000:- Fjäderbenstag fram 500kr stödlager bak 900 camberplattor 2000 coilover ombyggt 51mm ben 1000 grupp n bilstein chassie 5500 coilover bak 1500 H&R ställbara krängare 3000 delrinbussningar bak (nya) 2700 racing fjädrar 2000 total ca 25000 inköp millway 25000:- + bromsar 7000 + stag 500= 34000 Hela framvagnen är komplett utan servo för bästa känsla, monteras på din bil under en kväll. Allt i bak är bara skruva ihop, det du måste göra är endast att byta delrinbussningarna (som är nya) Har även en bakvagn med nya hjullager (ej monterade) Nypriset på dessa grejer från Millway å PPF är snabbträknat över 35K Jag kan sälja det här mer eller mindre kompletta kittet för 10K under nypris. Alltså 25K bara bromsarna kostade nästan 10K nya. Min visserligna amatörmässiga test av detta chassie var bland det stabilaste jag åkt med på en racebana! Gått max 10 varv på Mantorp å kanske 100 mil gata. Medans vissa delar är helt nya och endast monterade. eller kvar orörda i zip-påsar Säljer helst allt komplett å då utgår självklart en fin rabbat. Men i värsta fall får jag sälja i delar. Jobbar skift men kollar PM dagligen därför låter jag mitt nr vara utanför annonsen tills vidare, hoppas detta är ok. Lite bilder:
Har säkert missat något. Allt finns i sthlm. _________________ J1mmy @rv1dsson |
|
Köparen verkar banga ur, ALLT säljs för 20K bara bromsarna gick på nästan 10K så det är ett kap för komplett race chassie med bra bromsar å allt!
Skulle tjäna mer på å sälja i delar men jag ger det ett försök till! Kom å fynda. Slänger med helt nya hjullager bak också. _________________ J1mmy @rv1dsson |
![]() |
SÄLJES
|
1810 besök totalt |