Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 17038 besök totalt |
2012-10-05 Kvällskörning Falkenbergs Motorbana
Ja vilken härlig kväll det blev . Första timmen torrt sen 2 tim regn . Ett stort tack till Niklas Falk som stog 3 tim i utsläppet som gjorde att jag kunde köra själv vilket resulterade i nästan 2 timmars körning ![]() Tack till killen ( minns inte namnet ) som tappert anmälde sig själv att vara flaggvakt på postering 6 och stog där i regn utan tak ![]() Tack Björn med kompisen som tog hand om postering 8 ![]() ![]() Tack till alla som körde riktigt snyggt troots regn ![]() ![]() Blev en och annan snurrning ut i gräset men inget allvarligt . Och satan vad kul det var att köra i regn ![]() Riktigt rolig fajt hade jag med Andreas ( vit 850 ) i många varv , jag tappade metrar i chikanen efter rakan för att ta igen det på baksidan , samt Eggelind fast du hängde inte med riktig men vad gör det ![]() ![]() Tack alla för en riktig rolig eftermiddag ![]() PATRIK UPP MED BILDER NU ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
En timme torrt? När började du köra? Jag skulle kunna sträcka mig till torrare, men inte mer... Sen blev det sjöblött.
![]() Hinner inte mer just nu, skall iväg och övertala folk till att hänga med till Sviestad imorgon, och jag fotade inte mer än en halvtimme runt 18,00-18,30 igår. Varken jag, eller kameran stod ut längre. Trotsa rejäl inplastning av oss båda. Och jag håller med, JÄTTETACK till hjältarna på posteringarna! _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Hade kul i 8 lugna varv till en inre drivknut ville dö helt plötsligt när tempot ökades. Hände dock perfekt innan rakan så kunde rulla in i depån :-)
Jens heter han som stog blöt på flagg postering 6 Tack för en bra ordnat race! Fler körningar i falkenberg hade uppskattats 2013 ;-) _________________ Henrik Dahl |
||||||
Tack för igår! Grymt arrangerat och skitkul att testa Falkenberg i regn, även om gatdäcken hade varit att föredra.
![]() 1.04.28 stod det som bäst i Harrys Laptimer, antar att man får vara nöjd med de förutsättningarna. ![]() |
||||||
Re:
Ja i allafall på halva banan ![]() Jag började köra ca 15,15 och då var det slicksväder. Någon skrev ![]()
Men hängde inne i garaget mesta tiden ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Ja så hette han ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
REGNDÄCK har jag sagt till dig ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Tack för igår, mina kompisar fick åka mycket! Det var uppskattat kan jag meddela. Slitna mpsc är INTE bra i regn!!!
Brorsan tog en del bilder, lägger upp här så fort jag fått dom. _________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||||
Mmm... Regndäck, som sagt. Inte värre än att det blir lite oförutsägbart med vanliga R-däck när det är fläckvis vått, men när det är rejält blött blir det nästan lite väl spännande.
![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||||
Re:
"Någon" skall köra heldag på Sviestad imorgon, vad skall du göra? ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Re:
Blir en heldag på Liseberg och åka massa roliga saker , bla radiobilar ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Tack själv Daniel och hälsa kompisarna ![]() Ja bilder är alltid välkommet _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Jag vet, jag vet... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Re:
![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Då har jag nånting att se fram emot i kväll ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Och glöm inte http://www.v8supercars.com.au/
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 17038 besök totalt |