| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vink motorsport?
|
1058 besök totalt |
|
Vink motorsport?
Hej! Har beställt grupp2 breddare till mitt e21 projekt från vinkmotorsport.com för någon tid sedan, men har inte fått några prylar eller hört något från honnom ännu... Har mailat via "contact us" formuläret på sidan och svarat på mailet som kom med bet, uppgifterna.. Men inget svar.... Någon som vet något om denna killen? Mail direkt till honnom eller kanske tom ett telenummer? Går på nålar nu, känns ju inte direkt bra att varken höra bu eller bä, även om det "enbart" är 325EUR Men ja, någon som vet något om honom eller vet hur jag kommer i kontakt med han? Mvh _________________ Sidney karlsson Bmw e36 sedan lekbil "stödkorven" Bmw e36 sedan fullburs projekt Bmw e36 touring |
|
Känner tyvärr igen detta...
Efter sex månader av mail och till slut ett par ilskna telefonsamtal så fick jag mina pengar tillbaka. Minns inte var jag hittade telefonnumret, google har svaret i alla fall. Hoppas det löser sig. _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
|
fan!
tyckte han verkade ganska seriös.... hur gjorde du för att få svar av honom då? har provat nummret på sidan, och mailat flera gånger, men inget... mvh _________________ Sidney karlsson Bmw e36 sedan lekbil "stödkorven" Bmw e36 sedan fullburs projekt Bmw e36 touring |
![]() |
Skruva banåkabil
Vink motorsport?
|
1058 besök totalt |