| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Generator tips
|
2696 besök totalt |
|
Generator tips
Söker en liten smidig generator förr så var det Nissan Micra som var ett bra finns det bättre alternativ ? (skall sitta på en Zetec och pga torrsump mm så blir det trångt) _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
|
Stor
Tycker den ser stor ut ! Har funderingar på att montera generatorn på på diffen på en av dom utgånde medbringararna _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
|
_________________ Calle Olsson |
||
|
Impades av storleken, eller snarare bristen på storlek
redan när Charade kom ut på marknaden... Påminde mer om en cykeldynamo än en generator till en bil...
Fjäderbenen bak var perfekta som "fattigmans coilovers" också, köpte två nya direkt, dom var nästan gratis till verkstadsnetto + kompisrabatt _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||
|
Re:
En san har jag pa min bil, valdigt liten och smidig.
Kopte den hos den lokale generator och startmotorfirman i Nacka, kostade inte manga spann.
//Ricky.
_________________ Ricky Berg Corvette 1972 |
||
|
Generator
Jag köpte en sådan här monterar den på diffuset och ett remhjul på inre drivknuten. http://butik.arvikael-motor.se/index _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
|
Re: Generator
Skynda och fynda, bara 1 kvar. Hamnade just 1 i mitt garage. _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Generator tips
|
2696 besök totalt |