Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (17039 totalt) |
Re:
Härligt med lite bilder, måste ju finnas flera stackare som tog foton eller?? _________________ Matz [IceDog] Sköld, Göteborg (Partille) Porsche 997.2 Speed Yellow. |
||||||||
Om det finns någon som har bilder på min mörkgröna 850, vita fälgar/röda backspeglar/vit inredning, så får ni mer än gärna maila dem till mig
![]() ![]() mvh Anders mail: egge_lind@yahoo.com _________________ Anders Eggelind |
||||||||
Ett till klipp från slutet av dan:
http://www.youtube.com/watch?v=TWs7m Safe:ar på slutet av rakorna pga trippelåttorna, men ganska underhållande ändå kanske. Både varvar och blir varvad (av en viss grön 850 m regndäck.. ![]() 9:55 - väääldigt nära gräset vid startrakan efter att ha somnat o missat apex, med en charmant 4-hjulssladd som följd. ![]() |
||||||||
Re:
![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Re:
Gött att se Per ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Re:
Tidig vår också kanske? Jag betalar gärna det dubbla om d skulle vara så. Å tror nog flera skulle göra det mä :-) _________________ Henrik Dahl |
||||||||
Re:
Ska kolla men som sagt det är väldigt svårt med tider just på Falkenberg , ja är ni berädda på att betala dubbelt så hoppas jag att få en tid på våren , vill inte ha för många bilar heller då det blir rörigt i depån samt mycket bilar i omlopp så kan vi vara max 30 bilar så är det perfekt ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Re:
Hej,måste ge ![]() tiderna passar.(vill säga om man är välkommen i en familjevagn) mvh Peter _________________ Peter Infang |
||||||||
Re:
Tack Peter ![]() ![]() Självklart är du välkommen , det är variationen på bilarna jag är ute efter , ju mer blandat desto mer kul ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Kan bara hålla med! Kanon-arrangemang varje gång, och med öppen depå blir det väldigt mycket körtid - även om man åker in och skruvar i tid och otid. (Ahem...
![]() 500:- är ingenting i sammanhanget, så det är ingen större grej om det kostar några hundralappar extra. Just Falkenberg är ju dessutom lite extra intressant, eftersom det är en underhållande bana med väldigt få körningar av detta slaget! _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||||||
Re:
|
||||||||
Re:
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Re:
_________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
![]() |
Eftersnack