Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2012-10-05 Kvällskörning Falkenbergs Motorbana
<<   1, 2, 3, 4
1 besök senaste veckan (17039 totalt)
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Några andra hann jag inte få med på bild under den halvtimme jag och kameran stod ut i hällregnet.

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Jag vet inte varför den svarta bilden blir sådan, jag kan se orginalet i min burk... Men den föreställer Challengebilen ur en annan vinkel.

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Matz
Göteborg
Här sen Sep 2005

Re:

P.P. skrev:

Några andra hann jag inte få med på bild under den halvtimme jag och kameran stod ut i hällregnet.

Härligt med lite bilder, måste ju finnas flera stackare som tog foton eller??

Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Det var ju några som fotade på start/målrakan med

--VVTS--
Citera
Anders Eggelind
Alingsås
Här sen Jan 2004

Om det finns någon som har bilder på min mörkgröna 850, vita fälgar/röda backspeglar/vit inredning, så får ni mer än gärna maila dem till mig

mvh
Anders
mail: egge_lind@yahoo.com

Varberg
Här sen Jul 2011

Maciek hur ser bokningarna ut på denna bana 2013? Läge att boka redan nu kanske :-)

Göteborg
Här sen Sep 2004

Ett till klipp från slutet av dan:

http://www.youtube.com/watch?v=TWs7mC5AG7g&feature=plcp

Safe:ar på slutet av rakorna pga trippelåttorna, men ganska underhållande ändå kanske. Både varvar och blir varvad (av en viss grön 850 m regndäck.. )
9:55 - väääldigt nära gräset vid startrakan efter att ha somnat o missat apex, med en charmant 4-hjulssladd som följd.

Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re:

Lupo1.8t skrev:
Maciek hur ser bokningarna ut på denna bana 2013? Läge att boka redan nu kanske :-)
Jag håller på Vill ha samma datum nästa år med och då räcker det att vi är lika många som sist för att det ska gå ihop , ska vi köra tidigare så måste vi vara dubbelt så många då det kostar mycket mer under högsäsongen , så fort jag vet nåt så kommer det ut

--VVTS--
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re:

Eldh skrev:
Ett till klipp från slutet av dan:

http://www.youtube.com/watch?v=TWs7mC5AG7g&feature=plcp

Safe:ar på slutet av rakorna pga trippelåttorna, men ganska underhållande ändå kanske. Både varvar och blir varvad (av en viss grön 850 m regndäck.. )
9:55 - väääldigt nära gräset vid startrakan efter att ha somnat o missat apex, med en charmant 4-hjulssladd som följd.

Gött att se Per Som jag sa till dig REGNDÄCK är det som gäller thumbs up

--VVTS--
Citera
Lupo1.8t
Varberg
Här sen Jul 2011

Re:

Maciek Matwiejczuk skrev:
Lupo1.8t skrev:
Jag håller på Vill ha samma datum nästa år med och då räcker det att vi är lika många som sist för att det ska gå ihop , ska vi köra tidigare så måste vi vara dubbelt så många då det kostar mycket mer under högsäsongen , så fort jag vet nåt så kommer det ut

Tidig vår också kanske? Jag betalar gärna det dubbla om d skulle vara så. Å tror nog flera skulle göra det mä :-)

Göteborg
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re:

Lupo1.8t skrev:
Lupo1.8t skrev:

Tidig vår också kanske? Jag betalar gärna det dubbla om d skulle vara så. Å tror nog flera skulle göra det mä :-)

Ska kolla men som sagt det är väldigt svårt med tider just på Falkenberg , ja är ni berädda på att betala dubbelt så hoppas jag att få en tid på våren , vill inte ha för många bilar heller då det blir rörigt i depån samt mycket bilar i omlopp så kan vi vara max 30 bilar så är det perfekt

--VVTS--
Citera
pillee
kalmar
Här sen Aug 2006

Re:

Lupo1.8t skrev:
Lupo1.8t skrev:

Ska kolla men som sagt det är väldigt svårt med tider just på Falkenberg , ja är ni berädda på att betala dubbelt så hoppas jag att få en tid på våren , vill inte ha för många bilar heller då det blir rörigt i depån samt mycket bilar i omlopp så kan vi vara max 30 bilar så är det perfekt

Hej,måste ge thumbs up för dina körningar,kommer på alla dina evenemang nästa år om
tiderna passar.(vill säga om man är välkommen i en familjevagn)
mvh Peter

Göteborg
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re:

pillee skrev:

Hej,måste ge thumbs up för dina körningar,kommer på alla dina evenemang nästa år om
tiderna passar.(vill säga om man är välkommen i en familjevagn)
mvh Peter

Tack Peter Kul att det uppskattas då jag lägger ner mycket tid på det
Självklart är du välkommen , det är variationen på bilarna jag är ute efter , ju mer blandat desto mer kul thumbs up

--VVTS--
Citera
Olofson
Varberg
Här sen Maj 2005

Kan bara hålla med! Kanon-arrangemang varje gång, och med öppen depå blir det väldigt mycket körtid - även om man åker in och skruvar i tid och otid. (Ahem... )

500:- är ingenting i sammanhanget, så det är ingen större grej om det kostar några hundralappar extra. Just Falkenberg är ju dessutom lite extra intressant, eftersom det är en underhållande bana med väldigt få körningar av detta slaget!

Följebil: BMW 530i E61 M
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

Första körningen på våren är under högsäsong, vi brukar vara andra körningen med Vårruset om jag inte minns fel.

Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re:

Olofson skrev:
Kan bara hålla med! Kanon-arrangemang varje gång, och med öppen depå blir det väldigt mycket körtid - även om man åker in och skruvar i tid och otid. (Ahem... )

500:- är ingenting i sammanhanget, så det är ingen större grej om det kostar några hundralappar extra. Just Falkenberg är ju dessutom lite extra intressant, eftersom det är en underhållande bana med väldigt få körningar av detta slaget!
Tack David , med open pitlane tycker jag blir inte så stressigt varken i depån eller ute på banan , man vet att man har 3timmar på sig och då behöver man inte stressa ut för att få sina varv thumbs up

--VVTS--
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re:

Niklas Falk skrev:
Första körningen på våren är under högsäsong, vi brukar vara andra körningen med Vårruset om jag inte minns fel.
Som jag tänkte då att det är högsäsong redan i april

--VVTS--
Citera
Eftersnack
2012-10-05 Kvällskörning Falkenbergs Motorbana
<<   1, 2, 3, 4
1 besök senaste veckan (17039 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande