| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E36 323
|
684 besök totalt |
|
Har en BMW 323 Coupe som jag har tröttnat på o tänkt bli av med snabbt o smidigt helst byte mot en BMW e39 touring...Skall ev med tiden skaffa hund bla. Vem vet kanske är framtida banbil detta
Den har skavanker som dålig lack men rost finns men inte alls farligt enligt mig.Troligen för den är Sv-såld Trolig bussning i bakvagnens som börjar bli dålig, spricka i framrutan..skeva framskivor o termostat som är trött. Men delar finns,har nya skivor o belägg,termostat o vattenpump liggandes..Besiktad till slutet av denna månad. Positivt med bilen,mycket motor o lådan går kalas fin,inredningen är hel o fin,bilder kan skickas.Har elhissar,el uppvärmda stolar, C-lås,nackstöd bak. Detta är som sagt ingen ny bil men den fixar man detta så är det en kalas bra bruksbil dvs ingen utställningsbil
Pris runt 14 tusen eller bud..Gäller vid snabb affär..o då får ni med en bra stereo som sitter i bilen. Maila på jimmie.lundin@live.se eller PM lättast få kontakt med mig plus vill inte telefonen skall ringa mitt i nätterna. Bilen kan tas till Småland,Oskars- eller Nynäshamn...Vid affär Mvh Jimmie
_________________ Jimmie Lundin Tack till JE Balans & Motor |
![]() |
SÄLJES
|
684 besök totalt |