Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1130 besök totalt |
Verkligen kul att det faller på läppen ![]() När det gäller klistermärken eller så så har jag faktiskt inga planer på det. För det första så har jag inga inkomster från allt det här med rejsa.nu utan bekostar servrar osv helt privat. Och jag känner inte för att lägga lönen på klistermärken ![]() Men det finns faktiskt en anledning till. Jag vill inte på NÅGOT sätt ha rejsa.nu förknippat med fortkörning på vanliga vägar. Dvs jag vill inte se klistermärken på bilar som gasar på lite extra. Det gör att jag ärligt talat inte ens sätter reklam för rejsa.nu på min egen bil ![]() Så om man lovar att alltid följa hastighetsbegränsningarna osv osv så får man gärna sätta på reklam. Hur många blir det ![]() Udda ideer? Ja kanske.... hehe! _________________ ![]() |
||||
Räkna bort mig. ![]()
Nej, inte alls udda! Jag är med i lite olika föreningar men eftersom jag anser att skylten vid sidan av vägen inte alltid följer verkligheten så har jag inget annat än en svart liten kringla på bakluckan. ![]() Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
om jag tolkar dina "regler" rätt så är det OK med klistermärken på bilar som aldrig går på vanliga vägar? ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Helt riktigt utlistat ![]() ![]() Sen kan jag naturligtvis inte hindra folk... men jag skulle bli j**t ledsen om någon körde runt som ett svin med ett rejsa.nu märke på en jättestor spoiler på tex en M3 stylad BMW 320.... typ.... _________________ ![]() |
||||
Det roliga är att i mitt huvud så gör sig ett rejsa.nu märke lika bra på en rejsbil som framförs halvuselt av jätteglada amatörer som på något som går både fort o bra
![]() Typ.... "rejsa.nu - för dig som har KUL när du kör" hehehehe!!!! _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1130 besök totalt |