| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA!!
|
1248 besök totalt |
|
SÅLDA!!
## BIL + FÄLGAR SÅLDA!!##
SÅLDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Re: SÄLJES: 3 ST 17" FÄLGAR BMW M MODELL
Billigt!! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Är det ingen som ligger på en lr två st av desa?? Eller någon som behöver ett par extra fälgar, 500:- för nya 17" fälgar är riktigt billigt.................. _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
EJ till salu längre, slängde på dem på mitt spontanköp (vad jag nu ska ha den till... ), sitter 17" fram och 18" bak i nuläget.
SÅ jag köper gärna 1 st 17", om nån har nån liggandes!
||||
![]() |
SÄLJES
SÅLDA!!
|
1248 besök totalt |