| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Suzuki Grand Vitara XL7 års mod 2003
|
791 besök totalt |
|
Hjälper min systerson med att sälja sin bil Det är en mkt fin Vitara som skall säljas pga. nyköp av bil. Bilen är sand metallic med grå läder klädsel. Bilen har i skrivande stund gått ca 17800 mil och är i mkt fint skick. Där finns Service kvitto instruktionsbok och besiktnings papper. Jag har ägt bilen i ca 1 år nu och är mkt nöjd med den och inte haft några problem. Bilen har den stora motorn på 173 hk samt dragkrok monterat vilket då gör att man får dra med b kort 1200kg tungt släp och med BE så får man dra 1850 kg tungt släp. Den perfekta häst transport eller biltransport bilen. Bilen har M+S däck på den som har ca 5 mm. Vid blandad körning så ligger förbrukningen på 0,95 l milen samt års skatten är på 3460kr. Det har varit en annan ägare på bilen samt att den är uttagen 2004-07-06 Bilen säljes nu servad ut av mig med alla kvitto som garanti Den har extra utrustning så som El glas tak lucka (fullt fungernade) Ac (fullt fungernade) Aluminium fälgar Reservhjul på bakdörr Farthållare Skinn klädsel som är grå Extra uppsättning fälgar och däck Den har extra bak säte så den är 7 sittplatser ev Inbyte Kangoo 4x4 Pris ide 42 000:- Kontakt info Andy Alvesparr : 0708-483444 alvesparr@hotmail.se
_________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
![]() |
SÄLJES
|
791 besök totalt |