Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Någon som känner till Supercarexperience.se ?
<<   1, 2, 3, 4   >>
2 besök senaste veckan (46035 totalt)
Katrin
Karlstad
Här sen Jan 2011

Re:

H-o Blom skrev:
Jag var där på en Trackday i Måndags (16/7). Jag fick ett SMS med information i Lördags (14/7).

Bra framförhållning...Jag fick i alla fall tag i dom igår och blev lovad ett sms med information (som inte kommit än) men kanske imorgon då

BMW 130i
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004

Vi köpte både PorscheVsFerrari och Megane RS på groupon. Efter mycket om och men hittade vi tider för att köra i augusti. Tyvärr fick vi dagen innan besked om att Porschen rasat koplingen, lite trist men svårt att göra något åt. Så vi fick istället använda vår Megane kupong och köra våra 8 varv + åka med varv (köra ferrari bara kändes "trist" så vi valde att boka om den istället). Väl på plats gick allt jättesmidigt och personalen på plats var smidiga och tillmötesgående. Vi hoppade in i en av meganerna och runtskjutsade runt mantorp (tyvärr korta slingan som körs av försäkringskäl), en trevlig tur men det var väldigt mycket trevligare att få hamna bakom ratten själv . Inget krångel och vi fick köra i eget tempo vilket var en positiv överraskning, vi blev alla nöjda av att verkligen få känna på bilarna utan att bli daddade med (Vilket det förstås kan bli när många ovana chaufförer ockå är på plats, dom lär ha sett både det ena och det andra), det finns ju bara ett sätt att få känna på chassiesättning och det är ju full rulle. Meganen var riktigt fin och superlätt att balansera mellan över/understyrning på gränsen, en del plogande i långsamma kurvor men grepet med diffbromsen var ändå förvånansvärt bra. Kul och verkligen värt pengarna thumbs up thumbs up(värt att notera att bilarna hade olika däckstyper, tyckte dom jag hade var lite sladdriga vid turn in, trots 19", nån form av hankook evo på den jag körde. En var på nokiandäck och den tredje på Re050+rs2) Kul att på prova mantorp i något annat än sin egen bil, det händer ju inte varje dag. Ser verkligen fram emot att få dra runt med dom vassare bilarna

Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Magnus Svensson
Oslo
Här sen Apr 2004

Hej

Såg att supercarexperience.se har ett nytt erbjudande men ær det långa eller korta banan som gæller?

Med dom hær bilarna kænns det ju riktigt kul

Ferrari F430 Challenge
Porsche 997 Cup
Renault Megane RS "Racecar"
Ariel Atom

PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt
Citera
Emil Sällberg
Stockholm
Här sen Jan 2008

Vilket erbjudande är det? Länk?

Av det jag hört/sett så har det körts på korta slingan när det körts på Mantorp. Vet inte om de kört på långa också.
Citera
krämbulle
Gästrikland
Här sen Jan 2006

http://www.letsdeal.se/deal/3188686/

Jag blev sugen på att köra igen!

//Johan

Opel Speedster #4083
Miljöbil -10
Citera
dersan
Fors
Här sen Sep 2008

Oj, bra pris igen, jag och sonen hade en kanontrevlig dag där i somras, ska man boka för nästa år med

Oslo
Här sen Apr 2004

Jag och några kompisar köpte det stora paketet så nu är det bara att vänta på sommar och sol

Tänk om man skulle få smak på en 997 Cup efter detta då blir det en väldigt dyr provkörning

PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt
Citera
Buellmannen
Göteborg
Här sen Jun 2006

Jag vann en körning med dom 2012 och det var kul, tråkigt bara med korta banan .

I år köpte jag en upplevelse med 5 varv i Megane RS ,5 varv i Porsche 997 Gt3 Cup, 5 varv i Ferrari 430 Challenge och slutligen 5 varv i Ariel Atom.

När jag senare gick in på deras sida hade det ändrats till Formula Renault istället för Ariel Atom, fast ingen info hade skickats till oss som beställt körningen.

Dagarna innan vi skulle iväg fick jag ett mail om att Porschen hade havererat och skulle ersättas med fler varv i Megane Rs och att Formulan ersatts av Ginetta.

Inte alls ok.!

Mailade tillbaks och förklarade mitt missnöje och förklarade att om Porschen försvinner så får vi ju kompenseras med fler varv i Ferrarin, och eftersom Formulan försvunnit med så får det i såfall bli fler varv i Ginettan.

Fick inget svar,trots flera mail, ringde hur många samtal men inget svar där heller.

Fick till slut tag på deras vd, som mest beklagade sig på att folk inte kunde köra och att det var dyrt för dom, och att Megane Rs visst kunde jämföras med Porschen.

När jag sedan föreslog mitt förslag om fler varv i Ferrarin och Ginettan , sa han att dom hellre betalat tillbaks pengarna.

I det stora hela har jag fått ett väldigt oseriöst intryck och är bra besviken då detta var en 40 års present
Hade sett fram emot kul körning i bra bilar, men att mest Köra Megane Rs känns inte som någon upplevelse.

Svedala
Här sen Aug 2013

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Akta er för detta bolag

Som föregående inlägg är jag väldigt besviken.

I sex månader har jag försökt maila, ringa, sms och frågat om var och när jag ska få köra utan att få någon återkoppling. Idag efter att jag satt min telefon på automatisk uppringning lyckades jag få tag i VDn, Ihreskog, Knut Thore Anders och han tyckte jag var konstig som inte förstod att han kör racerbilar och inte kommunicerar med kunder. Han uttryckte sig så att jag tolkade det som att hans kunder var idioter som krashat bilar för 2.5 MSek och därför kunde han inte ge mig en tid förrän tidigast 2014. Att jag inte förstod att jag behövde vänta över ett år på att få min vara tyckte han också var helt konstig.
När jag inte gav mig , blev han irriterad och började skylla på auktionsajten där jag köpt, han sa att "någon" som inte har firmateckning tecknat avtal med dem och att de har förstört allt. Han började beklaga sig att de har tagit 60% och att han inte kan ge mig några pengar tillbaka utan jag får finna i mig att vänta. Sen slutade han prata med mig och visslade i 3 minuter innan han la på.

Sättet att kommunicera i detta samtalet och totala avsaknaden av kommunikation och besviken racingdag som föregående inlägg talar om gör att jag bara kan säga. Håll er borta från allt som denna man är inblandad i!

Jag har nu dialog med auktionsfirman för att eventuellt få tillbaka mina pengar.

Uppsala
Här sen Sep 2010

Jag var på 2 trackdays förra sommaren och det fungerade bra. Ginettan som jag bl. a. skulle ha kört första dagen var utbytt mot Renault Megane. Men Renault Megane var en klart positiv överraskning så det gjorde inget.

Jag fick intrycket att företagets hela personalstyrka är på banan vid trackdays. Så det förklarar att de är svåra att nå. Men, det borde ändå finnas en stund då och då för att kolla mejl m.m.

Alla företag drabbas förr eller senare av problem. Det är hur företaget hanterar problemen som avgör om det är ett bra företag eller inte.

De senaste 2 inläggen tyder på att Supercar experience behöver bättra sig betydligt när det gäller kundservice och kundrelationer. Att bilar går sönder borde inte komma som någon överraskning och det borde man naturligtvis ha rutiner för!

Här sen Jun 2004

Gjorde ett återköp via groupon idag. Förklarade situationen och ska förhoppningsvis få mina pengar tillbaka inom några dagar. Jag var väldigt nöjd förra året när jag körde 8 varv i megane rs cup.

Trackday i mitten av Juli blev inställt pga kvadd av en ferrari. Sedan omöjliga att få tag på. Mailat och ringt de tre anställda på företaget ett flertal ggr. Gav upp, beskrev situationen för Groupon där jag köpte eventet som svarade snabbt och löser det hela.

Synd. Hade jag bara fått kontakt med någon på företaget Supercar Experience alt att de enkelt och kort hörde av sig med en lösning så hade jag inväntat nästa år. Nu fick jag tyvärr dåliga vibbar.

Hoppas de för ordning på kundkontakten, hade himla kul när jag var där förra året.

Täby
Här sen Apr 2006

Tråkigt att höra men inte direkt fövånande.
Att få lönsamhet i ett sånt här bolag måste ju vara snudd på omöjligt, att dessutom sälja sina tjänster via groupon/letsdeal som tar 50-60% gör ju inte saken bättre thumbs down

Man borde begripit att det skulle kraschas en del bilar, det var just därför jag ifrågasatte den förhållandevis låga självrisken på 25000 kronor i början av tråden...

Buellmannen
Göteborg
Här sen Jun 2006

Skrev ett inlägg om min upplevelse på deras Facebooksida, så andra kunder kan få en aning om andras intryck av dom. Blev genast blockad av dom. Seriöst företag..

Göteborg
Här sen Jun 2006

Tror dom tog bort hela facebooksidan istället.

Göteborg
Här sen Jun 2006

Re:

thordan skrev:
Gjorde ett återköp via groupon idag. Förklarade situationen och ska förhoppningsvis fan s få mina pengar tillbaka inom några dagar. Jag var väldigt nöjd förra året när jag körde 8 varv i megane rs cup.

Trackday i mitten av Juli blev inställt pga kvadd av en ferrari. Sedan omöjliga att få tag på. Mailat och ringt de tre anställda på företaget ett flertal ggr. Gav upp, beskrev situationen för Groupon där jag köpte eventet som svarade snabbt och löser det hela.

Synd. Hade jag bara fått kontakt med någon på företaget Supercar Experience alt att de enkelt och kort hörde av sig med en lösning så hade jag inväntat nästa år. Nu fick jag tyvärr dåliga vibbar.

Hoppas de för ordning på kundkontakten, hade himla kul när jag var där förra året.

Hur gick det? Löste det sig med Lets deal? Väntar på svar själv, dom ville ge mig tillgodo, men vad skall man med den summan tillgodo hos dom med.

Här sen Jun 2004

Köpte via Groupon. Mailade Groupon, förklarade läget. Fick pengarna tillbaka på kontor inom ngn dag.
Är rädd att detta bil-eventföretag inte finns längre nästa säsong, magkänsla...

Göteborg
Här sen Jun 2006

Fått tillbaks pengarna nu, efter en del tjat. Har lite samma känsla med. Har även haft en lång mailkonversation med deras vd, som till slut frågade om jag ville köra eller inte. Svarade att bara om det var dom bilarna det gällde från början. Då ville han att jag skulle ringa honom, men jag svarade att jag föredrog mail, så att jag kan ha allt som sagts och kommit överens om svart på vitt.
Har inte hört nåt från honom sedan dess.

Stockholm
Här sen Mar 2012

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Track day 21 Juni 2012

Vi körde ett track day paket 21 juni 2012.

Var en del strul för dom, belägg slut på Ferrarin och sen även på lambon som vi kunde fått köra som ersättning.
Dock fick vi fler varv i Porschen så de var ju fint.
Men ingen Ginetta blev de, dom var kraschade så som tidigare sagt bytta till Megane RS som var trevlig att köra, men inte direkt samma typ av bil...

Vi skulle få komma tillbaka och köra Ferrarin vid annat tillfälle sades det på plats.
Men har mailat och frågat om detta tidigare i år men fick inget svar så orkar inte hålla på.
Är väl så, man får vad man betalar för helt enkelt, vi köpte via groupon så det var ju billigt.

Nöjd med dagen trots den stundtals lite hetsiga/oproffsiga stämningen som uppstod pga. att Ferrarin inte gick att åka. Men klart de måste va surt när folk kör sönder grejerna de förstår jag, men det ska ju inte blir härj och gap bland vuxna människor kan jag tycka.

Men vi hade kanon väder, det hjälpte ju till också.
Hade nog varit betydligt grinigare stämning om de hade regnat, så tur i oturen!

Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Re: Track day 21 Juni 2012

Floow skrev:
Nöjd med dagen trots den stundtals lite hetsiga/oproffsiga stämningen som uppstod pga. att Ferrarin inte gick att åka. Men klart de måste va surt när folk kör sönder grejerna de förstår jag, men det ska ju inte blir härj och gap bland vuxna människor kan jag tycka.

Men nu var ju inte Ferrarin trasig, utan bara hade slut på belägg... Och det kollar/byter man väl innan man tar den till en trackday?

.

safe
Stockholm / Kalmar
Här sen Jan 2006

Re: Track day 21 Juni 2012

ThomasT skrev:
Floow skrev:

Men nu var ju inte Ferrarin trasig, utan bara hade slut på belägg... Och det kollar/byter man väl innan man tar den till en trackday?

.

En bra ursäkt för att slippa köra med de "dyra" bilarna.

Porsche 924 -79 (busbil för gata)
Porsche 931 -79
Citera
Ulflil
Linköping
Här sen Maj 2014

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Tycker man skall passa sig för den här skojarfirman, fick Ferrai vs Porsche av mina barn i födelsdagspresent för 3 år sedan. Efter 4 inställda körningar sedan dess av alla möjiga olika skäl från deras sida så börjar jag tvivla att det någonsin blir av, efter senaste gången hösten 2013 utlovades per sms att de skulle höra av sig med nya tider och förtur så väntar jag fortfarande. Dessutom vägrar de att svara på mail och telefon så då återstår väl bara polisanmälan för bedrägeri antar jag.

Någon som känner till Supercarexperience.se ?
<<   1, 2, 3, 4   >>
2 besök senaste veckan (46035 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande