Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
7736 besök totalt |
SÄLJES: Porsche Boxster V8 twin turbo rör-ram - SÅLD
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Porsche Boxster V8 twin turbo rör-ram Porsche Boxster som är ombyggd på samma sett som GT1orna byggdes när dom körde le-man. Mycket omtalad & unik bil som dessutom är bland dom snabbaste på bana. Kolla senaste körning på Rudskogen i Norge. http://www.youtube.com/watch?v=gEpL5 Kan skriva en hel roman om vad som är gjort med bilen. Men en snabb lista. Tom kaross från Boxster -98 Rörramschassi i Chromoly Med 996 GT3 fram & bakvagn GT2 pss10 bilstein dämpare GT2 krängningshämmare Porsche 928 5.0 ltr V8 med dubbelturbo Autoverdi torsump och tilton titan koppling Helt nybyggd motor med 608HK & 809NM i vrid. Vid lite knapptryck så blir det 800 HK & 1000 NM i vrid. 968 6 vxlad vxlåda. Egentillverkad kaross helt i glasfiber. alla gjutformar finns. Billigt att byta vid ev. skada. AIM instrument med logg, får fram alla givare och även grenrörs temp på alla 8 cyl. Denna bilen är grymt mycket påkostad har vunnit de flesta utstälningar och även varit med i toppen på banan. Kolla även www.eliteprojects.se för mer bilder. Ring för mer info: 042-206357 _________________ Robin Jonasson |
||
Re:
Hej, Den har vagnbok. Knutstorp 1:06 med Gatdäck Anderstorp 1:44 med R-däck Mantorp 1:22 med R-däck. Rudskogen (nya) 1:37 med R-däck. _________________ Robin Jonasson |
||
Fan va läcker....har sett den ett tag på racecardirect.com, konstigt att du/ni inte får den såld. Hade jag haft pengarna hade jag kommit å hämtat redan idag!!!!
|
||
Re:
Då är det tur att den är till salu då... ![]() Den är SFRO besiktigat. Byggbesikning klar bara slutbesiktning som återstår. Tyvärr har jag haft så ont om tid de senaste åren så jag har bara satsat på bana. _________________ Robin Jonasson |
||
porsche cayman john westerlund
![]() hej hittade lite bilder på hur en cyman ska se ut .så nu är det bara för mig att få ner karossen också 993 har inte blivit riktad än men den måste bli klar nu i december så du kan få ner den i januari . mvh john tel 0730 399 300 ![]() _________________ john westerlund |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
7736 besök totalt |