Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
3487 besök totalt |
Kul att det kom lite folk!
Var rätt många roliga fighter på banan ![]() Jag tror jag var den enda som övade kerbskörning iaf?. Vet inte hur många ggr jag var uppe på kerbsen o körde. Sista passet var det dock kartens fel, för den understyrde något fruktansvärt o hade inga bromsar. Bäst hade nog kart 1 varit med bra bromsar, för det var rätt bra bett i den motorn. Resultatet av kerbskörningen var att min nyckelring pajade ![]() Rätt roligt när man trodde att man dragit ifrån ngn och kollade bakom sig, så låg ngn någon cm bakom o sniffade ![]() Ska försöka ta lite hårdare tag nästa gång ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Kul att träffa nytt rejsa-folk.
Mycket roligt med så tät racing. Finessrika omkörningar/täckningar men ändå utrymme där det behövs.
Bara att ta för sig Andreas :) _________________ /Klas Pihl |
||
Riktigt trevligt i vårsolen!
![]() ![]() ![]() Fast det var skoj att praktisera drifting med hyrcarten i svängen efter startrakan... ![]() ![]() Hoppas det blir fler gånger! Vet att det är en bunt folk som vill köra iaf! (Även jag!) ![]() Mangan, hann med ett garagepass till efteråt! Ha! ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Hej, jag vill, hade ju tyvärr inte tid att stanna tills ni körde!! Skulle iväg på "viktigare" saker..grr > ![]() ![]() Men sommaren är lång..måste vara med nästa gång!! _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||
Ja jag kan bara hålla med. Så kul har jag nog aldrig haft med hyrkart innan.
![]() Tuffa, men mkt rena, körningar där den som var först inte sällan blev omåkt av 2 andra direkt om vederbörande missade lite. Ibörjan hajjade jag inte ett skit av hur man skulle köra dessa bromslösa och understyrande kräk. Så illa har jag nog aldrig åkt... LÅNGSAMMAST! ![]() Tävlingsmänniskan i mig kan inte tåla sådant. > ![]() ![]() Men det rättatde ju till sig sen när man fick en kart med bromsar till sista passet. ![]() ![]() Klart nöjd med en tid under minuten och bara 13 hundradelar bakom "proffsnisse". ![]() |
||
Hörru! Som företrädare för 1.02.xx-maffian så vill jag inte bli fråntagen titeln "Långsammast"! ![]() /M, glad vilken titel jag än lyckas norpa! ![]() PS Jag fick ju två av protokollen... Mot rimlig muta kan jag nog avslöja några tider... ![]() DS _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
3487 besök totalt |