| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD
|
5440 besök totalt |
|
SÅLD
Säljer ett fullt fungerande klassiskgt Sega Rally arkadspel. Spelet är av sitdown-typ med dubbla skärmar med tillhörande stolar, ratt och växelspak. Fullt fungerande, inga problem med glappande pedaler eller trasig force-feedback som annars är ganska vanligt. Sjukt grym känsla som fortfarande är svår att överträffa i moderna spel! Ett måste att ha i ett racefreaks hem
Skulle helst behålla det då det är så jäkla välhållet och förbannat kul, men behöver pengarna. Pris: 20'000:- eller bud, inga skambud kolla vad dessa kostar.. Kontakt via PM eller tele 070 450 9402
_________________ Emil Dahlberg |
||||||||
|
|
||||||||
|
näe, tydligen vill alla ha HÖRLURAR för det har marknaden bestämt.
Om någon gett mig hörlurar hade jag blivit FETT BESVIKEN!!!!!!!!!!!!! Hade någon gett mig detta spel hade jag avgudat dom för evigt! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Mer dösnack:
Kan man få in fler spel för samma hårdvara i kabinettet (ROMkort för Daytona USA 2 etc)? Vet inte om man kan köra MAME i dualkabinett men det skulle ju förstöra äktheten och räknas inte på HighScorelistor.
|
||||||||
|
Re:
Går att göra rätt mycket med de här spelen, dock en hel del jobb... Finns guider för alla möjliga modifikationer om man googlar
||||||||
|
Re: SÄLJES: Sega Rally Championship Twin Arkadspel
Sluta nu! Jag behöver bara Force-feedback på en stol, kan ju bara köra ena sidan samtidigt ändå! Angående andra spel i maskinerna så går det inte utan stora ombyggnationer. Detta är alltså NON-JAMA vilket betyder att det inte är standard interface som på de flesta övriga arcadspelen. Dock är det flera som bytt till LCD skärm vilket både minskar ström förbrukningen och ger lite mer krisp på skärmen. Sen finns det några som byter ut hela datorn mot en PC och får till hela det så man kan spela alla spel. Men det är ett stort jobb. //Markus (som har ett sega i sin 47kvm 2:a på andra våningen utan hiss) _________________ Markus Hallsten Samsung SM6 |
||||||||
|
Alright! Jag läste bara jäkligt snabbt på nåt gigantiskt arkadforum och tyckte att det verkade någorlunda smidigt iaf att bygga om Menmen!
||||||||
|
Okej, jag tar inte gift på det! Det är ju liknande teknik i ratt, pedaler, skärm etc på alla arkad spel, så kanske är smidigare än vad man tror o man är händig med en lödkolv! _________________ Markus Hallsten Samsung SM6 |
||||||||
|
Och inte har parkinsons
||||||||
![]() |
SÄLJES
SÅLD
|
5440 besök totalt |