| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Volvo v70 bifuel 06 12000 mil
|
759 besök totalt |
|
Hej, Dags att sälja en fin och relativt lågmilad v70 bi-fuel. Jag säljer bilen åt en vän som har otroligt mycket att gör mitt sitt egna företag. Vid köp så träffas vi självklart alla tre. Info: Fullstämplad servicebok Besiktigad 2012-06-04 utan anmärkning Billig skatt runt 1000kr/år 3 ägare (varav en är bilåterförsäljare) 12080mil Sommar/vinterdäck Sommardäck på alufälg Vinterdäck på plåtfälg Halvläder Ac/individuell klimatzon Cd/stereo Kan köras på biogas/bensin Övrigt: Bilen är i bra skick ingen tvekan om det. Finns lite repor längst ner på stötfångaren i bak och en av alufälgarn är lite skrapad. Bilen ska in på 12000mil service, detta går på 4500 hos en volvoverkstad. Men som vi alla vet så är det billigare att göra det på tex mekonomen eller någon anna fristående verkstad. Detta har jag självklart tagit i beaktande när det gäller priset. Jag nås bäst på min mobil: 0736307095 Det går bra att ring när det passar er, alltså vilken tid som helst. Bilen finns i Solna och kan visas upp sthlm området. Riktpris 75000kr. Kan krängas iväg billigare vid snabb och smidig affär! Länk till bilder: http://www.blocket.se/stockholm/Volv Vi hörs MVH Robert Johnson Kviborg _________________ Robert Johnson Kviborg Volvo 740 Turbo Ford Focus RS 2016 Såld Fiesta ST150 Track day preppad Såld BMW E36 318ti compact |
![]() |
SÄLJES
|
759 besök totalt |