Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (42308 totalt) |
Re:
Då har du nog samma som jag hade innan. Om du kör Wilwood så rekommenderar jag 0.525 på framkretsen och 0.8 på bakkretsen. Det kommer bli kalas! ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||
Re:
Har läst lite i tråden då & då. Roligt projekt, älskar E30 M3 & dess former. Kan bero på att jag har en bil med liknande former... ![]() Förstår vad du menar med okörbar då jag, efter att ha kört quattro sedan 10 år, byggde om racebilen till RWD ![]() Att skillnaden skulle vara så enorm kunde jag inte tro, men sparken i arslet när laddtryck kommer & grepp finns på alla 4.....obeskrivlig.... Kanske vore nåt? ![]() lycka till till projektet ![]() PS. Jag har monterat en likadan universal bromsvågsbox som den nedan & det funkar klockrent. Jag letar dock mindre HBC fram respektive större bak. Har i dagsläget 0,625/0,75 men även det funkar, om än lite hårdtrampat över framaxeln. Men mycket vettig & fungerande lösning enligt mig ![]() ![]() _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||||||
Re:
Boxster utan S har gråeloxerade ok med artikelnr som börjar på 986. Borde väl gå att googla på hela nr på dina ok. _________________ Magnus Lidholm |
||||||
Re:
![]()
Vart fasen hittar du dessa storlekar? Jag har sökt men hittar varken på Wilwoods sida eller på diverse ställen där man annars köper dessa ![]() _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||||||
http://www.motorsportshop.nu/epages/
Det jag skrev är vad som är ingjutet på Wilwood. Det är ju tum storlek. Jag harv 15.9 och 19.05 i mm storlek. _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||
Re:
tack, kalas. Men nu när jag kikade så har dom som MINST också 15.9 (0.625")... Kan du ha skrivit fel i ditt tidigare inlägg när du skrev 0.525?? ![]() _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||||||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (42308 totalt) |