Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1105 besök totalt |
KÖPES: Däckomläggnings maskin.
![]() Vi söker en däckkrängningsmaskin ![]() ![]() /// Roffa 070-5298447 _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
_________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||
Re:
![]() ![]() ![]() maskin i första hand som är aktuell ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Jag har en bra maskin som man kanske skulle kunna kalla gårdagens proffsmaskin. Det är en Faip, kvalitetsmaskin från slutet 70 början av 80 talet. Fungerar perfekt men det är knöligt att kränga större än 16". Det går, men man får ta i ordentligt. Vet inte hur stor fälg den kan ta. Säljes för jag köpte en ny så den används inte längre.
Köpte den för 2000:- och det tycker jag att jag bör få tillbaka. Har en till som bara står och skräpar, men den duger mest till folkrace krängning, eller som falgkantssvarv. ![]() Finns i Alingsås, men jag ska en tur till Stockholm så den kan droppas av i Nyköping. _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1105 besök totalt |