| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Film: Hyppe@MantorpHPC2004
|
1862 besök totalt |
|
[EDIT] Hade lite små feelings på att den inte skulle bli uppskattad här.. Om, om man nu vill ha den grövt olagliga filmen med hastighetsöverträdelser så finns det länkar på andra mycket olagliga och iccke föredömliga forum som tex zatzy.com, 200sx.nu, hondaklubben.com, fmcs.mer.nu och bbs.impreza.nu!
Mycket nöje! |
||||
|
motorljudet på de bilar som stack ut är med..
ljud på motor finns från r34 och cossie allt är genomlyssant och det motorljud som inte finns med är bara brötigt/distat och inget att lyssna på |
||||
|
jo, svårt att få ljudet bra iom att en del bilar överröstar andra m.m och många kommer samtidigt.
Men som tur var fick jag bra film på både skyline r34:an och Gråa cosssien nästan helt ensamma så jag fick med bra ljud på de bilar som lät bäst! |
||||
Tanken är god, men jag vill inte att det ska finnas klippta versioner ute.. den som vågar får tanka hem den oklipta, farliga versionen snabbt, och sen ta bort den innan någon ser att man tittat
|
||||
|
Ps. 280kh/h på E4:an kl 7 på morgonen en lördag känns som 110 på 90 väg.. rätt odramatiskt Ds..
|
||||
|
Svante>
Det var kul bilder från Mantorp och jag överlevde att se "den farliga" snutten med hastigheterna ni höll på motorvägen
Men det är skillnad att välja en fart som överstiger 110kmh en fin sommarmorgon på tom motorväg och att gå ut o "skryta" offentligt om det med en film. Vissa kanske tycker jag är knäpp men min åsikt är att om jag hållt en olaglig hastighet (även om det var en säker och rimlig hastighet för omständigheterna) så är det bra om jag kanske t.o.m. skäms en liten aning och kommer ihåg att det jag gjorde trots allt var fel och inte att jag tycker det var ballt och cool att bryta mot reglerna. Jag vet inte om du förstår varför jag resonerar som jag gör eller om du tycker jag är knäpp
EDIT: PS: Man kanske kan läsa mitt inlägg ovan som om jag skenheligt påstår att jag alltid brukar hålla hastighetsgränserna. Det gör jag naurligtvis inte, lika lite som majoriteten av av alla andra bilister. Men hur för fort jag kör och var och när håller jag för mig själv... _________________ Magnus Thomé
|
||||
Hihi, klart jag förstår dig Magnus, jag vet att du vill hålla dit/detta forum fritt från mycket, och det är ju just detta som gör detta forum unikt, att det är en mycket hög nivå på allt! detta uppskattas inte minst av mig! det var därför jag var lite tveksam till att släppa länken just här, och se så rätt jag fick
det e ju den bistra sanningen att det är för många (bevisligen inte alla) som tycker det är kul att titta på olagligheter, snabba hastigheter m.m. .. men jag tror det har med mognad att göra. Tyckte själv att Tex. GIS filmerna var jätte tuffa i början, men nu ser jag det mer som jävligt onödigt att åka inne i stan och riskera andras liv för en film... dubbelmoral? ja men det är ganska stor skillnad på 280 på i stort sett tom 2 filig e4:a och 200 blås i centrum.. men thats me..
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1862 besök totalt |