Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
6433 besök totalt |
Verksted for bremser hjulvinkler mm rundt Ringen
Noen som har anbefaling av verksted som også holder oppe lordag eller etter avtale for lettere service og hjulvinkeloppsett uavhengig av merke rundt Ringen? Tips mottas med takk:) _________________ Bjorn-Erik Tærud |
||||
Hej Jocke,
looking forward to hearing from you again in the spring, by april/may we will be in our new facilities. Mit freundlichem Gruß | best regards Christian Eick Raeder Automotive GmbH Bachstr. 9 56729 Oberbaar GERMANY +49 (2656) 952299 FAX +49 (2656) 952255 Christian.Eick@raeder-automotive.de WEB www.raeder-motorsport.de _________________ Joachim Qvarnström |
||||
Re:
Ja och då står dom inte och hänger längs med bilen iheller. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
och Janne, beskriv med ett ord eller en bild hur nöjd DU var efteråt? Jag gör ett lite försök här ![]() sen var det ju ganska mycket dom rattade på grejorna i ditt fall så det tog kanske längre tid än vanligt vad vet jag. Jag glömmer aldrig när vi var på väg dit och vi sa "tänk om dom säger att allt var helt tokigt ställt" Och det första dom säger är " allt var helt tokigt ställt" _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Någon som vet vad det kan kosta där nere att få gjort en hjulinställning på E36? "stel" bakaxel så inget att ställa där. Tips på någon bra men prisvärd firma sökes. Raeder/Manthey litar jag absolut på men alltid trevligt med lite alternativ.
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Åker du med mindre camber ner eller du kan ställa det här hemma redan? Gör det själv-alternativet (istället för att bara va bakis på dagarna efter en sen kväll på Lindenhof ![]() Du kan låna ett hemmagjort toe-instrument av mig att ta med dig ner... Camber kan du ställa med en enkel bygglaser och en stålskala _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
Det hade ju varit skönt o kunna köra med lite moderata vinklar ner, men jag vill förvisso ha koll på alla vinklar väl framme, caster,toe och camber, jag är nog hellre bakis och låter kunniga rota med den biten, var och en till sitt , Tack för omtanken fredrik, jag återkommer om det blir aktuellt at inte vara bakis ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Kommer inte Fartfabriken med som mekaniker? Raeder brukar ju funka bra. Teichmann likaså. ![]() Annars finns det kanske någon veteranbilsklubb i krokarna som kan hjälpa till? ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
6433 besök totalt |