Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2525 besök totalt |
SLC Anderstorp 7-9 Maj, vi kommer
Som vanligt så kommer jag (har ju inget val såklart ![]() Men Anderstorp är en SToOOR bana som kräver många flaggvakter och som vanligt är det ju inte helt fullt. Så om det är någon mer som har lust att se roliga tävlingar så är vi tacksamma för alla som har lust att hjälpa till. Senaste frivillig-anmälde är Patrik Petersson ![]() P.s Vet inte om det är något lockbett men ni har ju chansen att se Rejsa överbefälhavaren Magnus Thomé åka runt med SuperGolfen för dom har lovat att nu är bilen klar ![]() Ni andra funkisar, tävlande, meckar och annat löst folk som ska komma får gärna skriva här att ni kommer...... och den här gången FÅR ni gärna komma fram och hälsa..... jag bits inte ![]() |
||||
om du kan ta dig till sthlm så fixar vi resten av resan ![]() |
||||
Vad är det för tider när det gäller körning osv?
Hade varit kul att komma och titta och träffa lite folk. Antar att man måste ha licens för att hjälpa till? |
||||
9-18 Licens fixar vi till dom som inte har..... utan kostnad så klart. + bjuder på klubbmedlemskap 1 år. |
||||
och funktionärer går sällan hungriga och inte brukar dom som är kvar över natt få sova utomhus heller ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Man tillhör ju som bekant den skadade delen av befolkningen som anmäler sig frivilligt
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Fredag-lördag.
om jag inte sitter i en jaktplansgrå farkost som luktar villapanna med #930 och ![]() <---- |
||||
Det är verkligen inget dåligt erbjudande! ![]() ![]() Men... Jag jobbar natt denna vecka.. > ![]() Att åka med er på lördagen är en dag för sent antar jag? ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Bara o leta efter en blå M3 eller en blå RWD Golf och sen titta efter en lång snubbe ![]() _________________ ![]() |
||||
Kanonbra! Då vet jag vad jag skall ta sikte på. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Jag ser till att alla "Linköpingströjor" som inte hämtas på plats kommer till Östergötland. Ni som tar era på plats kanske kan säga det till Magnus så han kan bocka av så vi inte står där och det blir knas. ![]() |
||||
om det är så att ingen hämtar till Motala, ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Som sagt, enklast är om ni som HÄMTAR på plats säger till Magnus...tror jag.
Er andra tar jag med mig tröjjorna åt till Linköping med omnejd. |
||||
Tröjgubben ringde idag o sa att han inte kunde hitta de svarta tröjorna han skulle brodera på
![]() 8 veckors leveranstid innan han fick flera ![]() ![]() ![]() Men han har svarta med bröstficka. Men jag har bett om en provtröja med brodyr för att se hur det hela blir när det ska broderas på fickan = inga tröjor på fredag > ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2525 besök totalt |