Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
930 besök totalt |
Mekarskolan del6
skulle stänna tändningen på min motor.. öppnar huven lossar stiften fö att lättare kunna dra runt motorn tar 17hylsan & fasta hyls-skaftet sätter 17 hylsan på vevaxelbulten... drar runt motorn & "nollar" den.. fixxar med tändningen.. kollar alla inställniongarna en gång te sätter mig i bilen trycker på startknappen BANG/KLANK/PANG jag glömde ta bort 17hylsan & hyls-skafet på vevaxelbulten resultat... en lossad vevaxelbult & en MKT moddad elfläkt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
citat:
Vad är det här för en "klanta till det"-epedemi som härjar bland rejsafolket?? Nja tror inte det utan det är bara att här vågar man skriva om sina misstag utan att bli mobbad ![]() En av mina grundregler: Det finns bara ETT sätt att inte göra några fel och det är att göra INGET alls. Och det är ännu mer FEL. _________________ Johan Sjölinder |
||
Då får jag väl kontra med en av mina grundregler ![]() "99% rätt är 100% fel" _________________ /Kristian Elisson |
||
Re: Mekarskolan del6
Den där har jag oxo gjort ![]() En liten smäll (bara) och sen vägrade motorn gå runt, några isande sekunder innan jag insåg vad det var. Flera helgers framtida mekning med att laga något svårt och dyrt i motorn passarade revy innan jag insåg var det var Resultat var ett lite böjt stag som håller en kylarslang, se det leva. _________________ Pär Hylander |
||
![]() ![]() (och den gången jag inte var med om det, gick i alla fall inget sönder.. ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
930 besök totalt |