| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mekarskolan del6
|
1 besök senaste veckan (937 totalt) |
|
Mekarskolan del6
skulle stänna tändningen på min motor.. öppnar huven lossar stiften fö att lättare kunna dra runt motorn tar 17hylsan & fasta hyls-skaftet sätter 17 hylsan på vevaxelbulten... drar runt motorn & "nollar" den.. fixxar med tändningen.. kollar alla inställniongarna en gång te sätter mig i bilen trycker på startknappen BANG/KLANK/PANG jag glömde ta bort 17hylsan & hyls-skafet på vevaxelbulten resultat... en lossad vevaxelbult & en MKT moddad elfläkt
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
citat:
Vad är det här för en "klanta till det"-epedemi som härjar bland rejsafolket?? Nja tror inte det utan det är bara att här vågar man skriva om sina misstag utan att bli mobbad
En av mina grundregler: Det finns bara ETT sätt att inte göra några fel och det är att göra INGET alls. Och det är ännu mer FEL. _________________ Johan Sjölinder |
||
Då får jag väl kontra med en av mina grundregler
"99% rätt är 100% fel" _________________ /Kristian Elisson |
||
|
Re: Mekarskolan del6
Den där har jag oxo gjort
En liten smäll (bara) och sen vägrade motorn gå runt, några isande sekunder innan jag insåg vad det var. Flera helgers framtida mekning med att laga något svårt och dyrt i motorn passarade revy innan jag insåg var det var Resultat var ett lite böjt stag som håller en kylarslang, se det leva. _________________ Pär Hylander |
||
Va? den har jag aaaaldrig varit med om!!
(och den gången jag inte var med om det, gick i alla fall inget sönder.. )
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Mekarskolan del6
|
1 besök senaste veckan (937 totalt) |