| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Golf R delar, lite delar kvar, BILLIGT
|
1874 besök totalt |
|
Hej! Har lite delar över från en Golf R -11 H&R Coilovers, nypris 11.200:- säljes nu för 6.000:- SÄNKT PRIS, NU ENDAST 4000:-! Eurojet Intercooler, nypris 9.300:- säljes nu för 5000:- SÄNKT PRIS, NU ENDAST 4000:- AWE laddtrycksmätare, nypris 2.375:- säljes nu för 1.000:-, snygg installation i ventilationsgaller (Gallret ingår ) Allt i annonsen har används endast 1 säsong! Kontakt via mail eller pm! kevinraita@hotmail.com Alla saker finns att hämta i Stockholm/ÄLVSJÖ Mvh _________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
|
Har du sålt din R Kevin? Eller nya idéer med den? Jag hade hoppats på fler snabba R golfar att tampas med.
Lycka till med säljet det är bra grejer drt där allt som du har hoppas du får det sålt. Erik Umeå _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) Hopplös på att använda det som blir färdigbyggt. |
|
Bilen är tyvärr såld nu ja Erik! står massa annat på tapeten! ja jag tycker priserna är bra så hoppas folket öppnar sina plånböcker bara!
_________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
|
Grejer finns kvar. Kan göra lite till på priset även fast det är billigt nog. Ett paketpris kanske? Hör av er vid intresse! Grejerna ska bort!
_________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
|
Hej! Såhär ser den ut.
Tyvärr gjorde jag inte monteringen själv utan lät stertman i nynäs göra det! Här har du bild! http://www.stertman.com/ui/templates _________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
![]() |
SÄLJES
|
1874 besök totalt |