| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Opel Ascona B -80 Projekt Drift/Race/Gata c20xe/s13
|
4891 besök totalt |
|
Då jag känner att jag behöver ett projekt som inte är lika seriöst och som faktiskt är körbart i sommar så tänkte jag kolla om nån har lust att fortsätta på detta: http://www.oijoij-society.com/viewto
Kort fakta: Opel Ascona B 1980 rakställd C20XE motor (Astra GSI mfl) 150hk orginal. Med svetsat oljetråg och nya motorfästen. All el + instrumentbräda från donatorbilen (brädan är inpassad och behöver bara kläs/lackas/flockas? Nissan 200sx bakvagn/inkl skivbromsar + stötdämpartorn bak. Nissan 200sx undre bärarmar + stötdämpartorn fram. + spindlar och bromsar =bultmönster 4/114,3 Glasfiberhuv med luftintag Glasfiberskärmar fram. Glasfiber sandplåt fram. Lackad PPG Brytvit (dörrarna inte lackade än)Full bur svetsad och klar. ISC Coils + ställbara övre bärarmar bak + camberbultar runt om. Även ett antal lådor med extra delar + huv baklucka och skärmar fram + mer... Frågor besvaras gärna, och fler bilder finns. Kan säljas utan coils med:) Finns i Katrineholm. Byten som är intressanta är drivlina rx7 rx8, 13b motor, rx4 karossdelar/emblem, 929 -70-tal delar. Kan eventuellt säljas i delar om du bjuder på de "stora" delarna typ kaross eller motor. /R Sevelin
_________________ Roine Sevelin |
![]() |
SÄLJES
|
4891 besök totalt |