Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 9913 besök totalt |
Öppettider 2013 (nu ända till december utlagt)
Nu är det dax att plocka fram kalenden ![]() http://www.nuerburgring.de/en/angebo Vad säger folket, när åker ni? ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
skulle du inte stanna hemma i år BTG? ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Nja, tyvärr för att jag hemskt gärna skulle vilja åka. Men med trängseln tycker jag att det kostar mer än det smakar. Så det får räcka med att som vanligt köra BMWSC här hemma. ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re:
Nåja BMWSC tar dig utomlands och till och med utanför EU i år ju ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Nej det ser inte bra ut.. Vi bör väl veta nu Micke att generösa öppettider är dåliga datum på ringen. Nej halvdåliga öppettider med en trackday inom datumen man är där.. Den melodin tror jag stenhårt på! Först uppvärmning på turistkörningen & sedan seriös satsning på trackdayen & sedan vänder man hemåt med en förhoppningsvis hel bil. _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||
Re:
instämmer med föregående talare, jag kommer mer att fokusera på vardagar än helger nästa gång jag åker ner, när nu det blir.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Pistenklauses mat är riktigt bra, men nu var det frågan om boende. Har mejlat Dorint, fler förslag om man vill bo lite bättre än bed & breakfest? Har inte varit nere sedan -09, det har byggts en del har jag förstått. _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
Varför inte Blaue Ecke? Förvisso nere i Adenau men vettigt place med vettig mat oxå. Personligen föredrar jag Zimmer frie men det är ju en smaksak
Ps. Pistenklause har inget boende, du menar Tiergarten Ds. /Messerscmitter'n ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Herr Messerchmidt ![]() Jag känner iofs folk som sovit på Pistenklause... ![]() Men nu kom det ett återbud så nu kan jag sova gott! Gillar det där stället, och så är det ju så nära hem efter middagen att göra djupa knäböj som uppvärmning inför morgondagen.. ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
Re:
Jo, men du brukar väl inte vara så nogräknad när det kommer till sovandet? Om inte jag missminner mig så har du sovit gott både på Pisten(I restaurangen) och på Lindenhof(I själva baren då) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() När jag tänker efter så har jag nog tom foto på det...... _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
Re:
För de som undrar kan jag meddela att det kostar 104 e/natt på Am Tiergarten info@am-tiergarten.de och 169 e/natt på Dorint Janina.Fraczek@dorint.com för ett standard dubblerum. Billigast vad jag vet hos frau Krämer i byn, ca 25 e för enkelrum? _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 9913 besök totalt |