Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2805 besök totalt |
Re:
OK, innanför tullarna förstås...... Ajaaaa, tur man jobbar innanför tullarna också ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
Re: Aluminium Göteborg
Jag är inte säker men du kan kolla med Allan Andersson plåt i Mölndal http://www.aa-platslageri.se/ _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||
Så Du gillar tullarna? ![]() ![]()
Såg inte ut att dom hade något på hemsidan men man kan kolla med dom ändå ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
Ja kolla med dom, jag vet att dom har hjälpt min pappa med en del specialgrejer tidigare. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||
Min tidigare kontakt på just alu har bytt jobb tyvärr och firman där han jobbade sysslar inte alls med privat försäljning, så kontentan är alltså även jag är sugen på ett ark eller så om det hittas för vettiga pengar!
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
Jag handlade ute på Ringön någonstans för längesen, de hade i en skrotbinge och de fick lite pengar till kaffekassan. De säljer normalt inte till privatpersoner.
Man vet aldrig, jag kanske kommer på vad de heter... ![]() Edit: ett par inlägg längre upp står det Metallservice, de kanske har bättre koll nuförtiden. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2805 besök totalt |