| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Honda turbo och sug delar
|
1203 besök totalt |
|
Tjenare tänkte sälja lite saker som blivit över då det inte blir något överladd i min bil. Det som finns är: Intercooler - Såld! Skyline turbo extern wg ca 300+hk 1500kr Buddy klub ställbara kamdrev för honda k20 och k24 motorerna helt nya endast provmonterade. 1800kr bvsa Turbo grenrör beg k20/k24 passar accord, civic,integra dc5,rsx 1800kr bvsa Smidda blueprint H stakar k24 2000kr bvsa Paketpris kan ordnas! Bara att lägga bud ifall priserna är för höga men inga skam bud då dessa inte kommer att besvaras är ej i behov utav pengarna! Mvh Ep3, Fn2, Integra, Accord turbo skyline intercooler honda k20 k24 sug _________________ Greger larsson Nissan Skyline R33 GT-S Honda accord type-s |
|
Re: SÄLJES: Honda turbo och sug delar
Tjenare tänkte sälja lite saker som blivit över då det inte blir något överladd i min bil. Det som finns är: Intercooler - 520x165x110 500kr Skyline turbo extern wg ca 300+hk 1500kr Buddy klub ställbara kamdrev för honda k20 och k24 motorerna helt nya endast provmonterade. 2000kr bvsa Turbo grenrör beg k20/k24 passar accord, civic,integra dc5,rsx 1800kr bvsa Smidda blueprint H stakar 2000kr bvsa Paketpris kan ordnas! Bara att lägga bud ifall priserna är för höga men inga skam bud då dessa inte kommer att besvaras är ej i behov utav pengarna! Mvh Ep3, Fn2, Integra, Accord turbo skyline intercooler honda k20 k24 sug
_________________ Greger larsson Nissan Skyline R33 GT-S Honda accord type-s |
|
intercooler
Hej! Jag tar intercoolern, släng iväg ett mejl till, perojo@telia.com, så fixar vi betalningen där! MVH Peter 0763078991 _________________ peter johansson |
![]() |
SÄLJES
|
1203 besök totalt |