| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: accusump kitt
|
2719 besök totalt |
|
säljes ink fästen, backventil,elventil, kylare, lite an8 slang och kopplingar. ingår även en extra autometer oljetrycks givar. vet ej exakt va nypriset är med alla dessa grejer. sparsamt använd. bud
_________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||||||||
|
Re: accusumpen
Hej. Har bud på 2500.. Grejerna borde kosta runt 7-8000 inkl allt. Mvh _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||||||||
|
Re:
Har köpt likadant förut o det kostade mycke mer för hälften av grejorna.. Så vart hittar du hela detta kittet för 278$ ? _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||||
|
Re:
Tog den första länken jag hittade. 1 Qt Accusump without valve (12" long, 3-1/2" body) CAN-24046 $149.95 1 Qt Accusump Electric Valve Kit CAN-24270 $139.99 _________________ Christer de la Dette
|
||||||||
|
Re:
Det där är enbart en tub o en ventil.. alltså bara en 1/10del av delarna på bilden ovan. _________________ Martin Ehrsson RS8
||||||||
|
Re:
Det där är enbart en tub o en ventil.. alltså bara en 1/10del av delarna på bilden ovan. _________________ Martin Ehrsson RS8
||||||||
|
Re:
Jag vill ju påstå att det är behållaren och ventilen som är det dyra. Men gjorde en varukorg för din skulle. Men det lite man behöver och extra, inte allt tyvärr. Men ger en ganska bra indikation på vad saker kostar. Och då landar vi på ca: 2500;- inkl. frakt till Svedala.
_________________ Christer de la Dette
|
||||||||
|
Det är dom dyrare alu klämmorna han har sen tror jag det är 2 eller 3 quarts tanken, men det vet nog Bruzze..
Sen är det nån backventil o oljetrycksgivare. Men har han bud på 2500kr så lär han ju inte sälja under det ändå.. _________________ Martin Ehrsson RS8
||||||||
|
Då jag själv har köpt accusump och det pratas priser så gick jag in på summitracing och slängde ihop det bruzze säljer minus oljetrycksgivare och några kopplingar. Den notan slutade på 712 us dollar. Så jag anser att 4000 är ett lämpligt pris för det man får. Tack för mig!
_________________ Jimmy Christofer oliv |
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
2719 besök totalt |