Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2 besök senaste veckan (1182 totalt) |
Växellådsmekaniker VW
Växellåds-mek sökes. Någon, (helst i östergötland) som har koll på växellådor, FWD i detta fall. Har troligen krökt skiftgaffeln till 3an på min bruks-Lupo 3L. (den fantastiska växel-roboten) Behöver hjälp med själva demonteringen av lådan, och bytet av gaffel, mot lämplig ersättning. I och ur bilen fixar jag själv. _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||||
Re: Växellådsmekaniker VW
har en kontakt som är Lupo expert/tokig men i sveriges södra regioner, hojta till om det är av intresse så knyter jag ihop er. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
||||||||
Schyst, gärna det. Misstänker att det är någon på Svenska Lupo 3L-forumet, Irover (Peter) kanske. _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||||
Re:
Ok, intressant. Kan du maila eller PM kontaktuppgifter, om det är ok med personen i fråga. linerols@hotmail.com _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||||
ja det är Peter, han har hållt till i det garaget jag hänger i så jag träffan han ibland verkar vara en trasig Luposjäl i den killen ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Jag fixar det, tack för omtanken. ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2 besök senaste veckan (1182 totalt) |