Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Goodyear dubbat till E36/E46
1067 besök totalt
Ultura
München
Här sen Jul 2006

Trådstartare

Tänkte sälja mina Goodyear Ultra Grip Extreme 195/65-15 som är monterade på Image Blade ET38, jag har haft dom på min BMW E36 328 men borde ju sitta fint på tidiga E46 också.
Det är 2 olika bultmönster i, 5/110, men navringarna avser ju BMW 3serie.

Jag köpte dom inför vintern 2011 för närmare 7000 så dom har gått en vinter, mycket sparsamt.
Ca 10mm mönsterdjup så dom är som nya, fälgarna har heller inte hunnit få några skador eller liknande utan ser ut som nya om än lite smutsiga.

Så passa på att köpa en kanonpaket men nästan nya vinterhjul till ett betydligt lägre pris än helt nytt.
Ingen idé att börja pruta med en gång, det är väldigt prisvärt!

Pris: 4000:-

München
Här sen Jul 2006

Trådstartare

München
Här sen Jul 2006

Trådstartare
Hmm, ja vintern är långt gången, men jag hade inte en aning om att 4000 för istort sett oanvända kanon vinterhjul var dyrt ..

Kanske nån som behöver nu också...

UPP!

München
Här sen Jul 2006

Trådstartare
Fattar fortfarande inte hur detta kan vara för dyrt, nu syftar jag inte bara på att ingen härifrån varit intresserad, för det är verkligen ingen som tyckt att 4000 är ett bra pris, för lägre än så vägrar jag gå på hjul som är väldigt nära nyskick.

München
Här sen Jul 2006

Trådstartare
Provar väl igen, folk är intresserade, sen skriver jag tillbaka och hör sen inget mer, mycket märkligt..
Har inte lust att spara dom ihop om att jag kan använda dom på nån framtida bil.

München
Här sen Jul 2006

Trådstartare
Uppar igen då, kanske nån som måste ha något till den sista delen av vintern, hoppas jag i alla fall!

1067 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande