Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2 besök senaste veckan (6525 totalt) |
S: SEVEN RACING
Seven racing bil rullande chassi för Modsport går att besiktiga intyg på matrial finns. Bilen är byggd på en Ginetta G20 och är i mycket bra skick _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
Re: S: SEVEN RACING
_________________ Tommy Svensson ![]() Kan man inte övertala någon så förvirra dem |
||
SEVEN RACING
Rullande chassi med burbåge kostar 17 000:- med Avo dämpare bromsvåg godkänd burbåge mm är med. sen kan man köpa till bromas , diff , växelåda , motor, tank, plast, mm ![]() _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
Vad är det för bredd mellan "innerskärmar" och hur stor är kardantunneln , har du bilder på infästning för diffklump?
Jag har en del roliga bmwdelar som skulle behöva ett nytt hem och ett sånt chassi verkar intressant. Finns det karossdelar också? Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||
SEVEN RACING
Mer bilder ! Du kan ringa mig så mäter jag direkt på bilen 0709 44 37 04 Som synns på bilden så kan montera en skapligt stor motor en v8 ? ramen är så pass kraftig att det inte skulle vara ett problem. ![]() ![]() _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
Ska kolla lite på vilka mått jag behöver ha koll på så ringer jag dig nog.
Jag ska bara klämma in en 550+m10 4:a 265 låda och en lämplig bmw klump E39 har jag för mig ![]() Tror man städar garaget för sällan ![]() Med vänlig hälsning, Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
||
Re:
Sjuka människa ![]() Ursäkta OT ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Ramlösa
Nu finns bara ramen kvar, plast delar skärmar och nos även en ny 3+ l bränsletank finns _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2 besök senaste veckan (6525 totalt) |