| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GPL förstör mitt liv!!
|
1672 besök totalt |
|
GPL förstör mitt liv!!
Jag hatar GPL > men kan ändå inte låta bli att köra i alla fall, det är ju en så otroligt härlig känsla när man kan få till några skapliga varv på efter varandra
För att begränsa olägenheterna så kör jag bara på Spa med en Lotus. Mest för att banan är relativt okomplicerad och lätt att lära sig. Man hinner dessutom att samla sig något på de långa rakorna. Problemet är bara det att jag inte har lyckats höja min lägsta nivå. Med lite flyt kan jag få till ett 3,24 varv, men ska det gå någorlunda säkert så måste jag sänka mig till 3,26 - 3.27 och då ska jag helst vara ensam på banan. Åhhhhh jag blir galen, timmarna bakom ratten rinner iväg
_________________ //Mikael Jardstam |
||||||||
|
Känner igen det där - Fick tag på demot -98 tror jag det va.
Watkins Glen, tror jag nötte ut en ratt bara på demot
Har gått och väntat på 2:an länge nu, men läste härom dagen att Papyrus har lagt ner sitt programhus helt och hållet
_________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||||||||
Neeeejjj!!!
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||||
Jag har tagit hem det men jag her inte hunnit lägga in det .
Hur funkar det när man installerar det? Lägger det upp sig med automatik så man slipper hålla på o föra över mellan mapparna osv? o hur blir det med den GPL installation man redan har på datorn? Kan man lira den fortfarande? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||||
om allt funkar som det sak så adderar den till alla möjligheter till din befintliga installation utan att påverka den. Inget mappkopierande öht eller så utan mycket enkelt o smidigt. Men det finns vissa som har haft problem så en backup är ju inte helt fel... _________________ Magnus Thomé
|
||||||||
Får det en egen start logga på skrivbordet oxå? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||||
Ja, GEM2+ där du väljer 65 eller 67 o en bunt till alternativ. _________________ Magnus Thomé
|
||||||||
|
_________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||||||||
|
En kollega nämnde "i förbifarten"
igår att han hade lyckats komma under 1.06 på Watkins Glen för första gången. Före igår hade jag själv inte kommit under 1.06.62. Nu är jag också nere på 05-tider, men retligt nog 3/100 långsammare än kollegan.
1.05.84 har jag lyckats med som bäst.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Sagt av mannen som undrar hur sjutton vi hinner med allting...
Själv har jag inte kört GPL på en evighet.
|
||||||||
Andreas, Hur låga tider ska man köra på Zandvoort för att hänga med dig där? _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
GPL förstör mitt liv!!
|
1672 besök totalt |