| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Formel 1 fälgar !!! REA REA REA !!!
|
2 besök senaste veckan (4486 totalt) |
|
Äntligen har jag fått hem ett gäng formel 1 fälgar igen. Riktigt läckra raceanvända svarta BBS F1 fälgar, den ultimata grejen till din "man cave". Sanslöst lätta fälgar som alltid förvånar folk som lyfter dom. Köp en glas skiva å lägg ovanpå, så har du ett coolt bord, eller häng upp den på väggen så har du en riktig samtalsstartare när polarna kommer förbi. På grund av hårdare regler inom F1 cirkusen så blir det svårare å svårare att få tag på såna här, så detta kan mkt väl vara dom sista fälgar jag får hem (för vettiga pengar i alla fall...) Pris 1900 kr / fälg + frakt med bussgods 150 kr, allternativt så kommer man förbi hos mig i jönköping å hämtar dom. Vid intresse, skicka PM. Först till kvarn...
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||
|
Fälgarna kommer från Force india, säsong 2009.
Det året då man körde med Ferrari motor i bilarna.
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||
|
Re:
Köpte en BBS bakfälg utav Rickard för några år sedan och den är 36 cm bred
_________________ Niclas Fendler Sköndal 0709-283848 |
||
|
Jag har bara framfälgar denna gång, dessa är 32cm breda, men jag har även en "special" framfälg som är extrabred, den är 34 cm alltså nästan lika bred som en bakfälg. Det är den fälgen som är till höger på den översta bilden.
||
|
Bara två fälgar kvar, så lagom till lönedags rear jag bort dom. Å detta är alltså med stor sannorlikhet dom två sista F1 fälgar jag någonsin tar hem till försäljning.
1750 kr / st, först till kvarn !!!
||
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (4486 totalt) |