Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vad säger ni banåkarävar - är 200sx något att satsa på?
<<   1, 2, 3, 4   >>
6744 besök totalt
Jonas Petersson

Här sen Jun 2003
Inlägg: 83



För att återgå till vad tråden egentligen handlar om, så skulle jag vilja påstå som många andra att 200sx:an mycket väl kan göra bra ifrån sig på banan. Än så länge så har vi inte sett så många i Sverige som satsat på att få snabba banbilar men jag tror att det kommer.

Dom största problemen som jag ser på orginalarna är väl vridstyvheten, stolarna (!), upphängningen (på tok för mjuk) samt den redan onmämnda undermåliga oljekylningen.

Dessutom så får man tänka på att dom första 200:orna (89), är numera 15år gamla. Det innebär att bussningar och andra slitagedelar i orginalkonstruktionen bör ses över.

Men om man ändå har tänkt riva isär det mesta så tror jag att man kan få riktigt bra pejl på bilen. Du säger att du vill veta motorns skick men spelar det egentligen så stor roll? Det tar ju inte speciellt lång tid att riva ned den och byta lite packningar och lager när du ändå håller på.

Motorns respons går dessutom väldigt bra att styra upp med några enkla medel på insugs och avgassidan. Det finns en kille i klubben som experimenterar väldigt mycket med sådan och han heter Roger. Han har färdiga delar som man kan köpa som gör underverk för orginalturbon. Den vaknar nästan tusen varv tidigare och håller trycket mycket bättre genom hela registret.

Det ska bli kul att följa hur det går med bygget om du nu genomför detta projekt. Då måste du lova att hålla oss uppdaterade. Lycka till!

_________________

200sx S13 '93
OGS #202 - Jonas200sx
Citera
Jonas Petersson

Här sen Jun 2003
Inlägg: 83



Jag glömde visst berätta att bromsarna är aaaningen underdimensionerade för banåkning också, men det har du säkert redan hört. Tänk iallafall på att räkna in det i ombyggnadsbudgeten.

_________________

200sx S13 '93
OGS #202 - Jonas200sx
Citera
John Ingemarson
Lidköping
Här sen Apr 2003
Inlägg: 66



Angående bromsar så har garagegrannen (dj.hypnoz) bromsar från 300zx med performance friction belägg och herrejösses vad det bromsar

_________________
Be that machine that works in your hand
<- Blir den klar?
Citera
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208



Tror säkert att 200an kan bli en bra racingbil men tiderna i SS tyckte jag pekade på att det orginal är en ganska medelmåttig bil som med rätt chaffis ändå kunde få bra tider.. ett snitt på ca 1.45 kanske över gruppen med "orginal"?

Jag (som är kass på RSbana ) lyckades få gamle puggen i orginalutförande (sänkt) och hopplöst mjuka bakdämpare (orginal från -89) runt sketen på 1.48
Framhjulsdrift (som verkar anses vara dåligt i vissa kretsar (framförallt inbitna bakhjulsdriftsåkare ))
150hk sugis
1220kg tror jag det står på regbeviset
Falken 512or 205/40-17kördes det på och tuuuunga fälgar

Men jag vill INTE rekomendera att börja bygga på en pugg405a för det.. 200an är mycket enklare att hitta åkafort tillbehör till och mer lätttrimmad
Lägg ner några 1K-lappar på den så blir det säkert en lagom skoj åka på bana bil
Lägg ner massor med 1K-lappar så kan den säkert bli riktigt snabb thumbs up

Styva upp henne lite och chip eller hur ni nu trimmar och R-däck så har du nog en kul bil för den lägre kostnaden kanske runt 10K något..

Den som ändå kommit undan så billigt

_________________
Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
Citera
Alexi Törnqvist
Sigtuna
Här sen Nov 2003
Inlägg: 967


Trådstartare
Jonas Petersson skrev:
För att återgå till vad tråden egentligen handlar om, så skulle jag vilja påstå som många andra att 200sx:an mycket väl kan göra bra ifrån sig på banan. Än så länge så har vi inte sett så många i Sverige som satsat på att få snabba banbilar men jag tror att det kommer.

Dom största problemen som jag ser på orginalarna är väl vridstyvheten, stolarna (!), upphängningen (på tok för mjuk) samt den redan onmämnda undermåliga oljekylningen.

Dessutom så får man tänka på att dom första 200:orna (89), är numera 15år gamla. Det innebär att bussningar och andra slitagedelar i orginalkonstruktionen bör ses över.

Men om man ändå har tänkt riva isär det mesta så tror jag att man kan få riktigt bra pejl på bilen. Du säger att du vill veta motorns skick men spelar det egentligen så stor roll? Det tar ju inte speciellt lång tid att riva ned den och byta lite packningar och lager när du ändå håller på.

Motorns respons går dessutom väldigt bra att styra upp med några enkla medel på insugs och avgassidan. Det finns en kille i klubben som experimenterar väldigt mycket med sådan och han heter Roger. Han har färdiga delar som man kan köpa som gör underverk för orginalturbon. Den vaknar nästan tusen varv tidigare och håller trycket mycket bättre genom hela registret.

Det ska bli kul att följa hur det går med bygget om du nu genomför detta projekt. Då måste du lova att hålla oss uppdaterade. Lycka till!

Visste inte att det var kass vridstyvhet på bilarna. På vilka punkter är det svagheterna ligger? En alldeles för klen ram borde ju exempelvis göra det svårt att få till något riktigt bra.

Problemet om motorn är i kasst skick är främst att jag inte tror att jag klarar av att göra så mycket själv. Verkstäder kan bli hutlöst dyra. Fast jag vet inte, det kan ju gå att hitta lösningar på eventuella problem.

Den där Roger, bedriver han någon egen verksamhet eller fixar han bara en massa med 200;or som hobby? Verkar vara många i klubben som köpt saker och fått hjälp av honom, därför jag undrar.

Blir det något av bygget skall jag självklart hålla alla uppdaterade(om intresse finns). Fast det bör ju nämnas att stora projekt alltid är vanskliga att inleda. Det är så svårt att veta hur allt slutar - ibland kan det rinna ut i sanden, kanske tröttnar man eller tycker kostnaderna blir för höga etc. Planerna och drömmarna blir också lätt för stora.
Bara så ingen tror att nästa sommar kommer minsann en 200sx vara snabbast på banan.

John I skrev:
Angående bromsar så har garagegrannen (dj.hypnoz) bromsar från 300zx med performance friction belägg och herrejösses vad det bromsar

Jag kan tänka mig det. Den lösningen brukar lovordas av folket på 200sx-klubben iaf. Bromsarna på 300zx måste ju också vara gjorda för att få stopp på en 300-400Kg tyngre bil med ca 100hk mer. Då kan det inte längre vara tråkigt att bromsa en 200;a.
Ett annat förslag jag sett är annars M3-bromsar. Fördelen är att oken är gjorda i aluminium och skivorna tror jag är lite större än de till 300zx. Nackdelen är väl att det kan bli lite dyrare, men det kan det ju vara värt för ännu bättre bromsar.
Något som kommer spela stor roll för valet av bromsar är vilka däck och fälgar jag kommer köra med. Jag har exempelvis funderat på att bredda skärmarna och köra med breda 16-tummare. I det fallet skulle inte M3-bromsar funka.

Eric Josefsson skrev:
Tror säkert att 200an kan bli en bra racingbil men tiderna i SS tyckte jag pekade på att det orginal är en ganska medelmåttig bil som med rätt chaffis ändå kunde få bra tider.. ett snitt på ca 1.45 kanske över gruppen med "orginal"?

Jag (som är kass på RSbana ) lyckades få gamle puggen i orginalutförande (sänkt) och hopplöst mjuka bakdämpare (orginal från -89) runt sketen på 1.48
Framhjulsdrift (som verkar anses vara dåligt i vissa kretsar (framförallt inbitna bakhjulsdriftsåkare ))
150hk sugis
1220kg tror jag det står på regbeviset
Falken 512or 205/40-17kördes det på och tuuuunga fälgar

Men jag vill INTE rekomendera att börja bygga på en pugg405a för det.. 200an är mycket enklare att hitta åkafort tillbehör till och mer lätttrimmad
Lägg ner några 1K-lappar på den så blir det säkert en lagom skoj åka på bana bil
Lägg ner massor med 1K-lappar så kan den säkert bli riktigt snabb thumbs up

Styva upp henne lite och chip eller hur ni nu trimmar och R-däck så har du nog en kul bil för den lägre kostnaden kanske runt 10K något..

Den som ändå kommit undan så billigt

Kanske skulle man göra en undersökning om 200sx-ägarnas kompetens bakom ratten. Ja, så man vet om det är bilarnas eller förarnas fel. Efter att ha läst Bilsports reportage är dock min teori att en viss kvinnlig styrelseledamot tvingade de stackars klubbmedlemmarna att tvätta hennes bil, vilket åt upp all tid på banan.

Apropå det här med framhjulsdrift måste jag som överförtjust i bakhjulsdrift säga att framkraffsarna verkar underskattade. Om jag som helt grön på bana fick välja mellan bak- eller framkraffs skulle jag i varje fall utan tvekan ta en framkraffset. Bara det är en bil som vill lätta lite på baken när man säger åt den att göra det, så kan det gå stabilt, pålitligt och snabbt.
Fast jag har iof lärt mig det allra mesta om bilkörning med framkraffsare...

Chip till 200;orna hjälper bara till med soppatillförseln, och jag tror även att laddtrycksspärren försvinner. Det är bättre andning och mer soppa som gäller för att få mer effekt. Till min motor behövs just nu bara IC, bränsletrycksregulator, 3" lmm och kallare stift för att komma en bit över 200hk. Det är mer effekt än jag kan hantera fullt ut, så det räcker för att hålla mig nöjd ett tag.
Citera
F114
Filipstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 38



Skyline GT-R, R32 frambromsar är bolt-on på 300ZX, Z32. Skivorna är 295 mm diameter och hålborrade och oken är av aluminium. Beläggen är samma som till 300ZX, Z32. Kostade ca 9000.- nytt för ca 10 år sedan. Kan finnas begagnat på någon skrotad bil då jag tror det var 3-4 st som bytte till dessa. Om man bara letar efter aluminium-ok till 279 mm skivorna från 300ZX, Z32 så hade alla 300ZX, Z32 tillverkade före Januari 1990 aluminium-ok. Importen till Europa började först Januari 1990 så det är gjutjärn i fram-oken på allt som kom hit via importören. Slutväxeln från 300ZX, Z32 utan turbo (sällsynt sak i Europa) var en R200V med visco-diff. Det finns även en lamell-diff från Nismo i Japan men den kostar en förmögenhet. Glöm inte den tjocka plånboken om du behöver nåt Nissan original.

Thomas

_________________
Thomas Alsterfalk
BMW, Ferrari & Volvo
Citera
DjHypnoz
Falköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 102



Niklas Sandström skrev:
För att vara lite elak, så verkar den modellen inte vara något att satsa på om man kollar på 200sx gänget i superstage som var i Bilsport som kom idag. Var och varannan bil hade problem att dom bluddrade och misstände.

Annars tror jag inte det är en så dum modell.


Hoppas du själv inte läst bilsport utan hört detta ryckte av en kompis, hunds, mattes, polare eller nått!?
kände inte alls igen detta så jag ögnade igeonm sista bilsport igen för att vara på säkra sidan...

16st 200sx var med på superstage körningarna med bilsport varav 2st av dessa skulle gått orent = Var och varannan... ???????
Ne du Niklas på med struten och sätt dig borta i hörnet!

_________________
Svante Gustavsson - Medlem Nr.62 @ 200sx OGS
http://200sx.kicks-ass.net/djhypnoz
Citera
DjHypnoz
Falköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 102



Magnus Thomé skrev:
Erik (fd Mooseman) skrev:
om någon har frågor om 200sx och bankörning så svarar jag gladeligen på dessa. thumbs up

Läste artikeln om besöket på Emmaboda/Superstage i Bilsport. Låter som ni hade kul thumbs up Grattis till bra tid dessutom!

Inte många privata tider inlagda av Nissanåkare än så länge:
https://rejsa.nu/superstage/index.asp?Bil=nissan&Sort_order=SS
(bara din tid ju )


Det kan du räkna med att vi hade!

Jag slände in min tid nu efter att sett i bilsport vad jag hade för hundradelar, som jag efter körningen glömde av

jag är nöjd med mina 1,38,53 .. även fast man hamnar nästan sist på Rejsa.nu's ss lista , så vet jag med mig att jag var näst snabbast i 200sx OGS och tex snabbare än alla i toyota klubben

Hoppas du inte missade min smygreklam i min text om "rejsa.nu"

Ps. kan du inte slänga till bilsports nr:ett efter min ss tid i listan?

_________________
Svante Gustavsson - Medlem Nr.62 @ 200sx OGS
http://200sx.kicks-ass.net/djhypnoz
Citera
DjHypnoz
Falköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 102



R34 GT-R skrev:
Till trådskaparen så säger jag som en del andra: Tycker du att du får ut det du vill av bilen så behåll den o bygg vidare. En Skyline R32 GT-R kanske kunde vara nåt annars? Den har ju ett erkänt bra chassi och en lättrimmad motor.

Sorry om det här blir OT men jag vill bara kommentera Eriks inlägg ang. våran s.k. drabbning på Mantorp. Till att börja med så väger min bil ca 1700kg. Jag hade inte ens tagit ur reservhjulet när jag körde på banan. Den är helt original förutom att jag har ett annat avgassystem (med kat.), lite höjt laddtryck och sedan slicksen. Din bil Erik, är moddad väldigt mycket, dessutom väger ca 1370, right? Rätta mig om jag har fel. Det jag menar med det här är att det finns massor kvar att göra med min bil om jag skulle vilja till skillnad mot din som redan är rejält moddad. Dessutom körde jag med stora marginaler. Jag bromsade varje varv vid ca 120-130m före kurvan efter långa rakan. Jag låg på varvider runt 1.38 med lite mer trafik o nere på 1.34-1.35 med lite mindre trafik. Jag tycker fortfarande att skillnaden är stor mellan våra bilar Erik, även om jag tycker du körde bra tider med din bil.

Mvh Perra


OT:
Perra hoppas du inte missat min mantorp film? du e ju så att säga nästintill huvudperson i den
http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=157803

_________________
Svante Gustavsson - Medlem Nr.62 @ 200sx OGS
http://200sx.kicks-ass.net/djhypnoz
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 42371

Forumägare
Forumägare

DjHypnoz skrev:
...
Hoppas du inte missade min smygreklam i min text om "rejsa.nu"
....

Närå, den såg jag thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
DjHypnoz
Falköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 102



F114 skrev:
Av tidigare personlig erfarenhet av Nissan (det finns säkert någon här som vet varför) så är inte 200SX någon dålig bil. Kör upp en 200SX S13 och en Skyline R32 på en lyft så ser du att båda är byggda på samma platta. Dock ett stort problem, se till att plånboken är tjock om du behöver några originaldelar till motor och kraftöverföring. Porsches reservdelspriser kommer att vara billiga och BMW nästan gratis i jämförelse. Någon nämnde i ett tidigare inlägg "ekonomiskt självmord". Been there - done that!

///Thomas


nyfiken i en strut, vad var det för räser du byggde/bygger?

_________________
Svante Gustavsson - Medlem Nr.62 @ 200sx OGS
http://200sx.kicks-ass.net/djhypnoz
Citera
DjHypnoz
Falköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 102



F114 skrev:
Skyline GT-R, R32 frambromsar är bolt-on på 300ZX, Z32. Skivorna är 295 mm diameter och hålborrade och oken är av aluminium. Beläggen är samma som till 300ZX, Z32. Kostade ca 9000.- nytt för ca 10 år sedan. Kan finnas begagnat på någon skrotad bil då jag tror det var 3-4 st som bytte till dessa. Om man bara letar efter aluminium-ok till 279 mm skivorna från 300ZX, Z32 så hade alla 300ZX, Z32 tillverkade före Januari 1990 aluminium-ok. Importen till Europa började först Januari 1990 så det är gjutjärn i fram-oken på allt som kom hit via importören. Slutväxeln från 300ZX, Z32 utan turbo (sällsynt sak i Europa) var en R200V med visco-diff. Det finns även en lamell-diff från Nismo i Japan men den kostar en förmögenhet. Glöm inte den tjocka plånboken om du behöver nåt Nissan original.

Thomas


Dom slutade med aluminium oken även på s-sålda 90 som du säger för att dom slog sig när dom blev för varma (källa z-klubben) så gjutgärn ska vara att föredra (har själv dom i gjutgärn)..

Ska även gå att få diffad bak (s13) genom att ta inanmätet från en nissan terano och slänga i org klumpen.. billigaste lösningen, och ska funka bra..

_________________
Svante Gustavsson - Medlem Nr.62 @ 200sx OGS
http://200sx.kicks-ass.net/djhypnoz
Citera
F114
Filipstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 38



Skyline-oken är av kraftigare typ än de som satt på tidiga 300ZX, Z32. Bra lösning med R200 diff från Terrano. Nissan använder det som finns på hyllan och anpassar efter behov. Det kan skilja på diameter på bultarna till kronhjulet om det är för gammalt.

Bilen? Inget speciellt, det var nåt gammalt skit som jag tröttnade på.

/Thomas

_________________
Thomas Alsterfalk
BMW, Ferrari & Volvo
Citera
DjHypnoz
Falköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 102



F114 skrev:
Skyline-oken är av kraftigare typ än de som satt på tidiga 300ZX, Z32. Bra lösning med R200 diff från Terrano. Nissan använder det som finns på hyllan och anpassar efter behov. Det kan skilja på diameter på bultarna till kronhjulet om det är för gammalt.

Bilen? Inget speciellt, det var nåt gammalt skit som jag tröttnade på.

/Thomas


haha, men du verkar rätt insatt? hur kommer det sig?

_________________
Svante Gustavsson - Medlem Nr.62 @ 200sx OGS
http://200sx.kicks-ass.net/djhypnoz
Citera
F114
Filipstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 38



Citat:
haha, men du verkar rätt insatt? hur kommer det sig?


Fråga någon äldre i Z-klubben.

///Thomas

_________________
Thomas Alsterfalk
BMW, Ferrari & Volvo
Citera
MathiasLBR
Säve
Här sen Dec 2002
Inlägg: 458



Hej!

Tänkte lite snabbt och lätt dela med mig av mina reflektioner.

200:orna beter sig mycket bra väghållningsmässigt redan standard.
Problemet är att sättningen är alldeles för mjuk. Vält-känslan är påtaglig.

Det är inga problem att banta en 200sx till mindre än 1100 kg, vilket är bra thumbs up

Att åka bana seriöst med en 200sx KRÄVER oljekylare, om man inte drunknar i reservmotorer

300zx bromsar är billigt, tillräckligt bra och dessutom bolt-on.

Styvheten i karossen har jag inte hört så mycket negativt om.
Till skillnad från på vissa amerikanska sportbilar går det fortfarande att öppna och stänga dörrarna efter att man har hissat bilen högt i framvagnsbalken.

Viktfördelningen är 52/48 i orginalutförande.

Med en vettig programvara osv. till motorn går det att få bort nästan all "ketchup" och samtidigt tjäna 1000 rpm användbart lågregister.

Det var väl det jag hade i huvudet för tillfället.

Ut å

_________________
/Mathias Cardevik

3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012
Citera
R34 GT-R
Peking
Här sen Mar 2004
Inlägg: 226



DjHypnoz skrev:
OT:
Perra hoppas du inte missat min mantorp film? du e ju så att säga nästintill huvudperson i den
http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=157803


Mer OT:
Tyvärr har jag bara modem men polarn hade laddat ner den o sa att "det vara nästan bara du på den filmen, suck". Trodde nästan han skojade så jag har inte sett den än. Måste styra upp det.

Mvh Perra

_________________
Perra Pettersson

Nissan GT-R

www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R!

www.facebook.com/23GTR.se
Citera
DjHypnoz
Falköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 102



R34 GT-R skrev:
DjHypnoz skrev:
OT:
Perra hoppas du inte missat min mantorp film? du e ju så att säga nästintill huvudperson i den
http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=157803


Mer OT:
Tyvärr har jag bara modem men polarn hade laddat ner den o sa att "det vara nästan bara du på den filmen, suck". Trodde nästan han skojade så jag har inte sett den än. Måste styra upp det.

Mvh Perra


Ja, det måste du :P

_________________
Svante Gustavsson - Medlem Nr.62 @ 200sx OGS
http://200sx.kicks-ass.net/djhypnoz
Citera
Richie
Stockholm
Här sen Feb 2004
Inlägg: 130

Namndispens
Namndispens

Bra att man ser såna här trådar i efterhand Känns som Erik, Jonas, DJ mfl. har nämnt det mesta om bilen , med lagrena, kylningen o bromsarna som är det viktigaste förändringen man bör göra på 200orna för att köra på bana...
I övrigt så är det en skitkul bil redan i orginalutförande men dessa tre är nästan ett måste om man vill kunna ha kul i mer än 2-3varv på bana
Lycka till om du börjar bygga iaf. du blir nog nöjd!

_________________
//Richard Å
Audi A6 familjepulka -11
Audi A2 -03 (såld)
Audi A4 TSQ -01 (såld)
Audi S4 BiT -00 (såld)

Åker numera skrevraket på bandagarna...
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3187



DjHypnoz skrev:
Niklas Sandström skrev:
För att vara lite elak, så verkar den modellen inte vara något att satsa på om man kollar på 200sx gänget i superstage som var i Bilsport som kom idag. Var och varannan bil hade problem att dom bluddrade och misstände.

Annars tror jag inte det är en så dum modell.


Hoppas du själv inte läst bilsport utan hört detta ryckte av en kompis, hunds, mattes, polare eller nått!?
kände inte alls igen detta så jag ögnade igeonm sista bilsport igen för att vara på säkra sidan...

16st 200sx var med på superstage körningarna med bilsport varav 2st av dessa skulle gått orent = Var och varannan... ???????
Ne du Niklas på med struten och sätt dig borta i hörnet!


Jag får det då till fyra bilar som skyller på motorproblem, jag menar ska man nu fara och köra hårt ska man inte kolla så att motorn är i bra skick då istället för att skylla på det när man inte får någon bra tid/ inte kan köra mer.

Misstolka mig inte nu för ett par kompisar har 200sx och jag har inget emot dom, utan det verkar vara fina bilar.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
Erik Petersson
Kalmar
Här sen Jun 2003
Inlägg: 931



Niklas Sandström skrev:
DjHypnoz skrev:
Niklas Sandström skrev:
För att vara lite elak, så verkar den modellen inte vara något att satsa på om man kollar på 200sx gänget i superstage som var i Bilsport som kom idag. Var och varannan bil hade problem att dom bluddrade och misstände.

Annars tror jag inte det är en så dum modell.


Hoppas du själv inte läst bilsport utan hört detta ryckte av en kompis, hunds, mattes, polare eller nått!?
kände inte alls igen detta så jag ögnade igeonm sista bilsport igen för att vara på säkra sidan...

16st 200sx var med på superstage körningarna med bilsport varav 2st av dessa skulle gått orent = Var och varannan... ???????
Ne du Niklas på med struten och sätt dig borta i hörnet!


Jag får det då till fyra bilar som skyller på motorproblem, jag menar ska man nu fara och köra hårt ska man inte kolla så att motorn är i bra skick då istället för att skylla på det när man inte får någon bra tid/ inte kan köra mer.

Misstolka mig inte nu för ett par kompisar har 200sx och jag har inget emot dom, utan det verkar vara fina bilar.


Skriv gärna ner vilka du syftar på så skall vi nog ordna bra förklaringar.

_________________
/Erik Petersson

Cupra Leon ST VZ Extreme -25
Citera
Allmänt banåkaforum
Vad säger ni banåkarävar - är 200sx något att satsa på?
<<   1, 2, 3, 4   >>
6744 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande