| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Svetsändar, camberjusterare, konförband m.m.
|
2345 besök totalt |
|
Jag har en verkstad med bland annat svarv, fräs m.m. och har börjat producera några olika delar som är ganska vanliga för oss bilbyggare. Alla delarna är gjorda i SS2142M vilket är ett mikrolegerat finkornsstål med en draghållfasthet på 400 MPa (Nm/mm2) och brottgräns på upp till 630 MPa. 19% förlängning innan brott. Svetsbarheten i stålet är mycket bra. Vissa produkter är väldigt standardiserade och jag har i lager de vanligaste dimensionerna men behöver du en detalj med annan gänga (även vänster och/eller fin) eller ett avvikande mått så fixar jag det på direkten! Jag har gott om material och verktyg! Jag kan även svarva och fräsa till andra detaljer om det önskas! Här är lite exempel:
Camberjusterare. I detta fallet gjort för att passa in enligt gibbs boken (locost seven) med m18x1,5 invändig gänga och 30mm utvändig diameter.
Svetsändar och justeringshylsor. Justeringshylsorna kan göras med samma gänga i båda ändarna som en förlängare eller en vänstergänga i ena änden för att smidigt kunna justera hjulupphängningen.
Styrstagsförlängare enligt gibbs boken.
Konförband för att få en demonterbar T-skarv mellan ram-rör. Priser: Svetsändar: 60 kr/st Justeringshylsor: 120 kr/st Konförband: 200 kr/st Camberjusterare: 200 kr/st Styrstagsförlängare: 150 kr/st Fraktkostnad tillkommer eller kan hämtas i Göteborg. Beställningar kan göras antingen via PM eller till info (a) ryderman.se _________________ Patrik Ryderman |
![]() |
SÄLJES
|
2345 besök totalt |